Blender - konwersja | |||
Mam mały problem, chcąc skonwertować obojętnie jaki obiekt,
postępując oczywiście według wskazań jakie napisał Piotrwawrak, dochodzę do momentu exportu w Blenderze obiektu do formatu .x. Program OmsiXConv, nie chce mi konwertować plików większych niż 6 mb (z tego co pamiętam), wyrzucając znany wszystkim użytkownikom OMSI błąd "zugriffsverletzung bei adresse". Z mniejszymi plikami nie ma problemu i konwert jest praktycznie od razu. I tu następuje moje pytanie. Jakie czynności należy wykonać (poza skalowaniem), w Blenderze by zmniejszyć wagę pliku .x. To jest dosyć ważne, zważywszy na to że za duża waga pliku .x, powoduje problem w programie OmsiXConv (No chyba, że dzieje się tak tylko u mnie, ale wątpię). Niestety w znalezionych w sieci poradnikach na temat konwersji obiektów, nie znalazłem odpowiedzi, dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc do użytkowników, obytych w temacie konwersji. Pozdrawiam.
Jedyny sposób jaki mi przychodzi do głowy jest dość logiczny - podzielenie elementu na kilka części (np. zamiast całej karoserii, to boki, dach, podwozie osobno). Duże pliki .x nie tylko wywalają błędy podczas konwersji, ale też są dużo gorsze wydajnościowo w OMSI niż kilka małych.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |