Blender - problemy z oświetleniem obiektu | |||
Witam.
Stworzyłem od podstaw mały obiekcik do mojego D94, jednak po wyeksportowaniu go do OMSI dostrzegłem, że odwrotnie reaguje na światło. Gdy słońce jest nad głową on jest podświetlony od dołu, gdy słońce jest po drugiej stronie autobusu i pada na drugi bok, one się świecą, gdy słońce na nie pada frontem, oświetlony jest ich tył. Próbowałem wszystkich możliwych opcji "flip" podczas konwersji do .x - nic to nie zmienia, wydaje mi się, że to problem z ustawieniami. Jak można to poprawić? Poniżej screen: ![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
(06.06.2013, 14:57)Gecko napisał(a): Przy takich ustawieniach eksportowałem całego Volviaka i wszystko jest cacy. Blender jest w wersji 2.49a Ale przyznam, że wyeksportowanie ze wszystkim odznaczonym, tak jak u Ciebie, pomogło. Tylko musiałem dopasować na nowo obiekt. Wielkie dzięki!
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |