Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender v2.71 - szyby oraz "Flip normal" (6.09.16r)

#11

W blenderze tekstura ma nazwę. "deszcz (1).tga czyli niezgodnie z cfg
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#12

Wróć... Przez te egzaminy myślenie mi się trochę wyłącza. Zgadza się, to mój błąd przy pisaniu postu;) Tekstura zwie się "deszcz (1).tga'' i też tak jest w cfg:) Zapomniałem o tej nieszczęsnej jedynce wpisać w poście;)
Odpowiedz

#13

W sumie to się troszkę podłączę pod temat. Z tym flipem również mam problem. Niby według Blendera mam wszystko widoczne z tej strony jak trzeba, wszystko zostało oteksturowane i wpisane do modelu. Efekt...?

[Obrazek: Screen.png]
Odpowiedz

#14

Przy widoku 3D kliknąć N > Zakładka Shading > Zaznaczyć Backface Curling

Wtedy można rzeczywiście zobaczyć, w którą stronę normalsy są skierowane.
[Obrazek: fldoEhW.png]
Odpowiedz

#15

Wszystko jest tak jak należy - tak jak na chwilę obecną chcę. Dalej nie wiem co go boli.

[Obrazek: Screen.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: