Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 2.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Autor Wiadomość

.
Użytkownicy
Liczba postów: 135
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 27
Post: #1
Bus Cablecar Simulator: San Francisco
İmage

Witam, chciałbym zaprezentować grę Symulator autobusów i tramwajów:
San Francisco
. Gra jest bardzo fajna, kieruje się autobusem lub tramwajem
lub nawet trolejbusem, nie będę więcej zdradzać.

Screeny:
[Obrazek: 261913_grab0010_11_medium.jpg]
[Obrazek: 261923_grab0016_medium.jpg]
[Obrazek: 261933_grab0024_01_medium.jpg]
[Obrazek: 261953_grab0039_medium.jpg]
[Obrazek: 261963_grab0072_medium.jpg]
[Obrazek: 261973_grab0091_medium.jpg]
[Obrazek: 261983_grab0114_medium.jpg]
[Obrazek: 262013_streetcar01_medium.jpg]
(Screeny pochodzą z GamersGate)

Pozdrawiam smolarzp@interia.pl









Spons_ w dniu 10.07.2015 o 12:37 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Wątek i ten post do ogólnej poprawy, interpunkcja leży.



Załączone pliki Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2015 12:25 przez Spons_.)
10.07.2015 12:07
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #2
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Gra jest bardzo kiepska, ma fatalną grafikę, fizykę i generalnie wszystko, milion razy lepsze jest CBS2, bo ma choćby licencjonowane pojazdy. I tak najlepszym symulatorem autobusów jest OMSI 2, tramwajów Railworks albo Trainz, a pociągów MaSzyna i Trainz. Teraz Astragon sobie wykombinował Bus Simulator 16, ma to wyjść pod koniec roku i wciąż jest szajsowatą kopią Bus Simulatora 2008.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

13.07.2015 14:10
Szukaj postów Cytat

UwU
Użytkownicy
Liczba postów: 107
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 108
Post: #3
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Generalnie rzecz biorąc, wybór San Francisco jako miasto do symulatora jazdy autobusem był, delikatnie mówiąc... skopanym pomysłem.
Układ ulic jest strasznie monotonny. Co prawda można w edytorze stworzyć własne linie autobusowe, ale i tak nasuwa się jedno słowo: nuda.
Błędów w grze jest dużo. Kiepska inteligencja AI, przechodzący pieszy przez środek ulicy...
Grafika jest średnia. Nie jest źle, ale nie ma też szału. System odblokowywania pojazdów to ogromny minus. Wpadnie ci jedna "zła" odznaka, i już musisz wyłożyć więcej kasy na zakup pojazdu.
Podsumowując, pograć w owy twór można, ale po co, skoro mamy dużo lepsze OMSI?


[Obrazek: aragok-sie-wysra.jpg]
19.11.2015 22:51
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,042
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #4
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Mam tę grę i rzeczywiście fizyka nie jest zbyt dobra, ale nawet ujdzie, tylko to, że mała osobówka wywraca duzy autobus moze irytować, bo nie ma opcji naprawy.
Co do trybu kariery, to też irytuje, bo nie ma czegoś takiego jak kredyt, choćby na zakup ulubionego pojazdu.
Tryb robienia kasy oznacza konieczność spędzenia wielu godzin na oczekiwaniu na zakup ulubionego pojazdu, co trochę zniechęca.
Również kupowanie zbytków jak mieszkanie lub wypasione auto trąci próżnością,.Już lepsze byłoby inestowanie w coś innego.
Ponadto po kupieniu tych pustych luksusów nie mamy możliwości sprzedania, lub wyboru mieszkania i możliwości przeprowadzki.
Jak już kupimy ten badziewny apartament, to zawsze gra się w nim zaczyna. Po dojechaniu autem, zwłaszcza nowym, na pętlę tramwajową, to często się wyłącza, jak na 'piechte', to nie,
Autobusy SI nie mają na wyświetlaczu numeru linii i trasy (nazwy pętli docelowej), tylko nazwę miasta.. głupio to trochę wygląda.
Sami pogody nie ustawimy - tu jest realnie, ale czasami nudno, bo nawyki z omsi zaostrzyły apetyt, niestety nie ma burzy (podobnie, jak w omsi), tylko deszcz.
Tramwajowi gracza czasem 'wyparowuje' pantograf, bez sensu.. Tramwaj nie posiada ibisa, wiec nie przerwiemy trasy, tzn., po przerwaniu rozgrywki nie zaliczy nam zrobionych kilometrów.
niestety nie załączymy w nim migaczy. A szkoda, gdy tramwaj skręca na skrzyżowaniu, przydałby się, nawet jeżeli to jest przymusowy skręt, bo ukazywałby realia zasd ruchu drogowego.
Auta fruwające w powietrzu, trajtek, który jedzie naprzeciw nas, ma szelki sięgające lin biegnących po naszej stronie.
Cykle świetlne na niektórych krzyżówkach, to jakiś cyrk (choć w rzeczywistości też tak bywa, wiec doza realizmu zachowana, choć liczyłem, że w Ju-Es-Ej są zaprogramowane 'mądrzej').

Jednak możemy prowadzić trolejbus - ja kupiłem go wyłącznie dla trajtków, a nigdzie indziej nie ma ich, więc dla mnie gra jest bezcenna !!!:).
Możemy pojeździć linowcem (za nie puszczenie liny w porę na rozjazdach i krzyżówkach, gdzie istnieje zakaz jej użycia, jest zgrzyt i kara pieniężna, ale można jechać dalej, a to pewien plus).
Można pojeździć amerykańskim tramwajem (dwustronny i dwukierunkowiec - to ostatnie widać tylko w bryle pojazdu, w grze jest jednostronny i jednokierunkowy).

Oczywiście takie wady, jak kariera i fizyka jazdy, utrudniają rozgrywkę i zniechęcają czasem na pewien czas do siegnięcia po nią.
Zwłaszcza tryb kariery i konieczność zarobienia kasy, by kupić wszystkie/wymarzone pojazdy, ceny odstraszają. Wymiana paska klinowego i bezpiecznika samodzielnie, to dość żmudna praca
Wysokie limity kilometrów, by zdobyć niektóre odznaki, które są związane z dystansem na nich przejechanym.

Trasa trajtka jest trochę mało złożona, natomiast dość długa i nie ma rozjazdów - bodaj jednego (jak sie ma Omsi to apetyt rośnie i wszystko jest kicha :E ).
Również podłączenie do prądu poprzez podniesienie szelek mogłoby się odbywać na placu zajezdni.
Ale za to pasażerowie nie pyskują, a nawet potrafią miło zagadać: 'Good day', 'Morning', itp. Aż się chce odpowiedzieć tak samo (możemy być chamowaci, choć zwyczajnie brak na to ochoty - nawet dla wygłupu).


Mamy trasy PKS i to przez całkiem miłe tereny i rozjazdy (auta SI są nieraz chore na "ślimaka" i to bez powodu i potrafią inne cuda też wyczyniać).
Mamy ładny Golden Gate, wymagające zakręty na Treasure Island. Tramwaj linowy (2 typy) i obrotnice manualne (lub specjalne rozjazdy)

Tak więc kwestia gustu i przyzwyczajeń (ja czasem nie umiem tym jeździć, bo mi się klawisze mylą:P ). Wiemy, że Omsi jest super i niezastąpione, ale ...

@Allison: Co do edytora, to on tu niewiele pomoże, bo tras autobusowych jest sporo, a trolejbusowej nie stworze, bo musiałbym dorobić trakcję,
co raczej bez 3ds`a jest niemożliwe, o ile pliki nie są zablokowane . No i rozkłady. Edytor ten musiałby zawierać elementy edytorów z takich gier,
gdzie można tworzyć tereny i grafik rozkładu jazdy "na żywo" i raczej nie jest on tak skonstruowany. Uruchomić edytor - gdzie to wogóle możliwe.. XD .


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2017 01:09 przez Konduktor5-8.)
20.11.2015 00:25
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 715
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #5
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
@przemcio78: Chciałbym zaznaczyć, że BCCS posiada też edytor linii, dzięki czemu można stwożyć własne podróże po mapie San Francisco. Już dokładnie nie pamiętam, ale z trzydziestkę ich miałem. Niestety niektóre z nich trafiały na błędy i "Aplikacja...".

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.11.2015 10:34 przez Allison.)
20.11.2015 10:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 11-2015
Podziękowań: 0
Post: #6
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Gdyby ktoś nie wiedział to ta gra jest też w języku Polskim.

05.01.2016 09:20
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 153
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 177
Post: #7
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Jak w tym symulatorze obsługiwać autobus wpisać linię itp.


[Obrazek: 76561198069827992.png]

27.02.2016 17:13
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,042
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #8
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Jest instrukcja po polsku do tej gry, ,<twój dysk na którym go masz>\Program Files (x86)\astragon\Symulator autobusów i tramwajów\plik 'Guide' w formacie PDF - tam jest wszystko.
Co do sterownika wyświetlaczy, to wpisujemy numer linii i numer wariantu (juz po wybraniu w zajezdni linii, jaką chcemy jechać)


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2017 00:31 przez Konduktor5-8.)
27.02.2016 17:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 11-2017
Podziękowań: 0
Post: #9
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Mam problem z pedałami od kierownicy- gra nie rozróżnia poszczególnych pedałów, przez co w tym samym czasie w autobusie włącza się gaz i hamulec

27.12.2018 20:41
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,042
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #10
RE: Bus Cablecar Simulator: San Francisco
Jak dodać dodatkowy sterownik, np. manetkę USB /do kierunkowskazów /? Gra widzi tylko moją G27, a chciałbym jej używać


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
24.05.2019 12:15
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: