Bydgoszczanie |
Zaszaleli w tym roku. Bardzo fajnie, że jest taka inicjatywa - bądź co bądź zabytkowe autobusy to muzeum na kołach.
![]()
Stwierdzam, że u nas na codzień jeździ zabytkowy tabor, więc nie wiem po co zabytkowe linie tramwajowe - Konstale xD.
Wejdź na stronę ZDMiKP i poklikaj w rozkłady tych linii. Na wyświetlaczu w poszczególne strony jest napisany zawsze ostatni przystanek z trasy.
Po za tym jak nie ma, jak jest tego pełno... 86: http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T 66: http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T 75: http://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014...end_data=T Nocnych też jest klika, ale nie chce mi się tego szukać, bo w końcu nie ja tego potrzebuje.
http://infobus.pl/mercedes-wraca-do-bydg...85920.html
Do Bydgoszczy wracają AUTOBUSY ![]()
5.2 Niezgodna z Regulaminem sygnatura(za ciężka) / Kadziu /
Nie przepadam za "kebabami", ale po cichu liczę na to, że wraz ze zmianami konstrukcyjnymi związanymi z przystosowaniem do silników spełniających normę Euro 6 nastąpił choćby drobny skok jakościowy. Niestety nie miałem okazji jeździć testowcem, gdy pomykał na 79... Jeśli ktoś taką okazję miał, to czy według was istnieją jakieś różnice pomiędzy tym, co obecnie pomyka po bydgoskich ulicach, a nową konstrukcją lekko zmienioną pod E6?
Nie wiem co macie do Connecto, dla mnie o wiele gorsze są Solbusy, plastik na kółkach, który nie dość, że ma "automatyczną" klimę która rzadko działa dobrze (solarisy z klimą jakoś zawsze elegancko chłodzą czy pesy) to jeszcze wszystko w nich wydaje się już po tak krótkim czasie wyeksploatowane. Opieram się o szybę w solbusie wygina się, często tego w Solbusach doświadczałem, natomiast Connecto bardzo wygodnie mi się jeździ, tylko brak klimy.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |