Dodanie światła zew, dodanie 2 [mouseevent] |
Witam,
Mam spory problem ze zrobieniem światła, przez co pracę troche się przeciągają... Otóż zrobiłem źródło światła poprzez [light_enh_2], odpowiednio ustawiłem i skierowałem. Następnie chciałem dodać poświatę, żeby to źródło oświetlało pewien obiekt. Niestety gdy dodaję [spotlight] krzaczą mi się światła drogowe... Pytanie moje: jak powiązuje się [light_enh_2] ze [spotlight], tak, aby włączając źródło przedmiot stawał się oświetlony? Drugi problem jest taki, że potrzebuję dodać do jednego obiektu 2 mouseeventy, niestety dodając 2 wpisy działa tylko ten ostatni.
jak dodasz light_enh_2 to w środku wpisu masz komendę, np. W światłach hamulców jest wpis "lights_brems" czy coś takiego. I to zmieniasz np. na taką komendę jaką masz np. przycisk. Poza tym, myślę że sam spot_light zupełnie wystarczy, bo on też zawiera linijkę do komendy. Bynajmniej ja bym tak postąpiłem w przypadku kilku kontrolek.
A co do drugiego pytania, rozwiń, po co Ci są potrzebne dwa mouseeventy. ![]()
Drugi problem: jeżeli te mouseeventy mają działać "na przemian", tzn. klikasz na obiekcie - ma wykonać się pierwszy mouseevent, klikasz drugi raz - ma wykonać się drugi mousevent, trzeci - pierwszy mouseevent, to lepiej sprawę załatwić w inny sposób, np. dodajemy w warlist zmienną "ktore_klikniecie" i robimy jeden trigger:
Kod: {trigger:wykonaj}
Problem po części rozwiązałem, pierwszy za pomocą [night_map], co z resztą wygląda okropnie, no ale trudno...
Z drugim mam problem wciąż, bo prowizoryczne rozwiązanie mnie nie za bardzo zadowala. Chodzi konkretnie o takie coś: Na budzie mam znak "uwaga wypadek", klikając na niego wykonuje się pierwszy [mouseevent], wykonując drugi [mouseevent] chciałbym włączać oświetlenie tego znaku, tj. 3 czerwone światełka na kantach znaku. PO NAMYŚLE: ....Ale właściwie to chyba rozwiążę to inaczej.... |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |