| [Edytor] Funkcja To Spline | |||
Witam. Jak niektórzy wiecie, robię mapę do OMSI 2. Jest to mój pierwszy kontakt z edytorem, jeszcze uczę się posługiwać tym programem. Zwykle sam dochodzę do tego, do czego poszczególna funkcja służy. Jednak niewiem do czego służy funkcja "to spline" w zakładce obiektów. Siedziałem nad tym z 10 minut, jednak i tak tego nie pojęłem. I tu prośba do was, czy wytłumaczycie mi do czego służy ta funkcja i jak ona działa? Za pomoc odwdzięczę się rep+
Wątku o tej funkcji nie znalazłem więc ryzykuję pisząc nowy temat Pozdrawiam, kacper_2000
![]()
Dzięki funkcji "To spline" możemy przytwierdzać obiekt do splina. Na przykładzie: chcemy aby płot był wzdłuż drogi, ale nie mamy ochoty na jego ręczne układanie, tylko chcemy sobie ułatwić życie. W takim wypadku zaznaczamy obiekt, wybieramy "To spline", klikamy PPM w odpowiednim miejscu na mapie, po czym ukaże nam się obiekt, obracamy go, a potem tylko lawirujemy dwoma opcjami, mianowicie Distance i Range, co te opcje oznaczają to chyba nie trzeba tłumaczyć
W razie problemów - pisz
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

Wątku o tej funkcji nie znalazłem więc ryzykuję pisząc nowy temat
Pozdrawiam, kacper_2000![[Obrazek: g4CoQsN.png]](https://i.imgur.com/g4CoQsN.png)
W razie problemów - pisz