[Edytor] Funkcja To Spline | |||
Witam. Jak niektórzy wiecie, robię mapę do OMSI 2. Jest to mój pierwszy kontakt z edytorem, jeszcze uczę się posługiwać tym programem. Zwykle sam dochodzę do tego, do czego poszczególna funkcja służy. Jednak niewiem do czego służy funkcja "to spline" w zakładce obiektów. Siedziałem nad tym z 10 minut, jednak i tak tego nie pojęłem. I tu prośba do was, czy wytłumaczycie mi do czego służy ta funkcja i jak ona działa? Za pomoc odwdzięczę się rep+
![]() ![]() ![]() ![]()
Dzięki funkcji "To spline" możemy przytwierdzać obiekt do splina. Na przykładzie: chcemy aby płot był wzdłuż drogi, ale nie mamy ochoty na jego ręczne układanie, tylko chcemy sobie ułatwić życie. W takim wypadku zaznaczamy obiekt, wybieramy "To spline", klikamy PPM w odpowiednim miejscu na mapie, po czym ukaże nam się obiekt, obracamy go, a potem tylko lawirujemy dwoma opcjami, mianowicie Distance i Range, co te opcje oznaczają to chyba nie trzeba tłumaczyć
![]() ![]() ![]()
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |