[Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią. | |||||||||
Cześć, borykam się od pewnego czasu z problemem. Mianowicie, gdy położę jakąkolwiek drogę lub chodnik na mapie, wtedy on unosi się nad ziemią. Czy jest jakiś sposób na obniżenie tego? Na tym ten problem polega: https://hostmat.eu/images/65934561946214211559.png - proszę o pomoc.
Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
Jeśli dobrze cię zrozumiałem to:
Domyślnie każdy spline jest troszkę nad ziemią. Ale możesz go obniżyć wpisując w edytorze, kiedy zaznaczysz danego splina. Wpisz w pole z: np. - 0.05 tak mi się wydaje, że jak to wpiszesz to nie będzie już się unosił. Pozdrawiam ![]()
Edytor domyślnie kładzie drogi niewiele ponad podłożem, właśnie o wysokość wskazaną na screenie. Nie da się tego zmienić, tak napisano tą aplikację. Można to obejść obniżając ręcznie każdego splina lub podnosząc podłoże w zakładce terrain opcją "do wysokości", możesz tam poprobowac i potem zwiększyć zasięg i zrobić to dla całej mapy.
Radzę jednak poczytać niżej. ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Nie ma żadnego ograniczenia w programie.
W pliku splina za domyślną wysokość tektury odpowiada druga wartość liczbowa w linijce np: [profilepnt] -8.500 0.100 0.005 0.167 Możesz dać 0.000 i bedzie stykać się z ziemią. Ból jest taki, że przy małej odległości od ziemi, będzie walka tekstur - czy ma się pojawić tekstura splina czy tekstura ziemi.
| |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |