Nie jest to możliwe — o3d nie posiada wsparcia dla animacji. Animację opartą na „keyframes” (klatki kluczowe) należy rozbić na logiczne składowe obroty lub przesunięcia, dodane w odwrotnej hierarchicznej kolejności do pliku konfiguracyjnego w postaci wpisów [newanim]. Przebieg czasowy musi zaś definiować odpowiedni skrypt i zmienne synchronizowane ze stanem poszczególnych transformacji.
Edit: to może nie dotyczy eksportu do OMSI, ale format obj również traci animację. Jak chcesz przenieść model z 3ds do Blendera, właściwym formatem będzie FBX.
pause1 w dniu 03.10.2018 o 22:06 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:
Tłumaczenie kluczowej kwestii od Ogona.
|
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever