Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Eksport animacji

#1

Jest ktoś w posiadaniu wiedzy i wie jak przenieść obiekt z naniesionymi animacjami w 3ds do Omsi, tak aby ich po drodze nie zgubić? Proszę o instrukcje.

Robiąc taki eksport 3ds -> obj (blender) -> .x -> .o3d gdzieś je traci.
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.09.2018, 08:11 przez MichauSto.)

Nie jest to możliwe — o3d nie posiada wsparcia dla animacji. Animację opartą na „keyframes” (klatki kluczowe) należy rozbić na logiczne składowe obroty lub przesunięcia, dodane w odwrotnej hierarchicznej kolejności do pliku konfiguracyjnego w postaci wpisów [newanim]. Przebieg czasowy musi zaś definiować odpowiedni skrypt i zmienne synchronizowane ze stanem poszczególnych transformacji.

Edit: to może nie dotyczy eksportu do OMSI, ale format obj również traci animację. Jak chcesz przenieść model z 3ds do Blendera, właściwym formatem będzie FBX.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości