Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Ankieta: Czy Europa Express City to dobra firma komunikacyjna?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak, to dobra firma.
36.00%
9 36.00%
Nie polecam tej firmy.
28.00%
7 28.00%
Może być mi nie przeszkadza.
36.00%
9 36.00%
Razem 25 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Europa Express City

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.11.2016, 00:12 przez NowyKierowca.)

Witam,
Opowiem trochę o Europa Express:).

Informacje:
Europa Express City Sp. z o.o - zajmuje się wynajmem autokarów w kraju i za granicą. Podstawową działalnością firmy są również przewozy komunikacji miejskiej. Współpraca z producentem autokarów gwarantuje dobry stan techniczny naszych pojazdów oraz serwis na najwyższym poziomie polskie przedsiębiorstwo transportowe z siedzibą w Warszawie. Jeden z ajentów świadczących usługi przewozowe na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie (ZTM) w ramach systemu stołecznej komunikacji miejskiej.

Historia:
Firma rozpoczęła swoją działalność w aglomeracji warszawskiej jako operator linii lokalnych w Wieliszewie, a następnie w Pruszkowie i w Konstancinie-Jeziornie. W latach 2011-2013 realizowała przewozy na warszawskiej linii podmiejskiej 742, łączącej stolicę z Górą Kalwarią. W 2015 wygrała dwa równoczesne przetargi na obsługę łącznie 30 brygad w ramach warszawskiej komunikacji miejskiej przy pomocy autobusów o długości ok. 9 metrów, na liniach na bieżąco wskazywanych przez ZTM, w okresie od września 2015 do sierpnia 2018. Przewoźnik zdecydował się zamówić na potrzeby realizacji tej umowy 32 fabrycznie nowe autobusy typu Autosan SanCity 9LE. Po stronie producenta tego taboru, znajdującej się w upadłości firmy Autosan, wystąpiły znaczące opóźnienia, wskutek czego EEC nie było w stanie terminowo rozpocząć realizacji kontraktu z ZTM. W grudniu 2015 liczba autobusów EEC pracujących na warszawskich ulicach przekroczyła połowę zakontraktowanej liczby, zaś w kwietniu 2016 przewoźnik dysponował już niemal wszystkimi zamówionymi wozami.

Tabor w Warszawie:
- Autosany (Autosan M09LE - szt. 32 z 2015r.)
- VDL (VDL SLF120 - szt. 1 z 2008r.)

Uwaga żeby nie było spamu!
Wszystkie rzeczy oprócz taboru wzięte ze strony Europy Express i Wikipedii.
Odpowiedz

#2

Nie polecam firmy Europa Express City, gdy jeździli na 196 po Rembertowie, to cuda się działy. Brak brygadówek, dowolna zmiana trasy przez kierowców, jeździli jak powaleni, pomijali przystanki stałe...
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.12.2016, 09:10 przez Bart143.)

(02.12.2016, 20:34)Misiek5 napisał(a): Nie polecam firmy Europa Express City, gdy jeździli na 196 po Rembertowie, to cuda się działy. Brak brygadówek, dowolna zmiana trasy przez kierowców, jeździli jak powaleni, pomijali przystanki stałe...

Jak wszedł pan "Mobilis" swymi Alpinami, to rano też się dzieją cuda. A propos firma to dobry przewoźnik, która jednak kilka grzechów ma w obsłudze linii miejskich. Ale nie zapominajmy o linia lokalnych (L-x, Lxx), z których wywiązuje się dobrze.
Odpowiedz

#4

@up Jedyną linią "Warszawską" gdzie wywiązuje się dobrze jest także 209 która kursuje Ursynów Płn <> PKP Jeziorki Czasami nią jeżdżę i nie jest źle
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Odpowiedz

#5

Ostatnio jechałem 201, te Autosany to istna tragedia. Jeden kilka dni temu spłonął na bielanach, jak ja jechałem dzień po na 201, to widziałem jak przed nami odpalał silnik, to tył ze światłami od jednej strony się nie trzymał, jak odpalał silnik to tak skakało że wydawało się jakby zaraz miało odpaść. Stan techniczny wewnętrzy jest w miare ok, ale zewnątrz, odstające rzeczy, kontrakt mają do bodajże 2019 luty. Lepiej by było jakby sobie zamówili solarisy, żeby zastąpić te złomy.
Odpowiedz

#6

Solarisom to już w ogóle nie dali by rady. Jeździłem przez rok ich komunikacją zastępczą za pociągi relacji Konin - Września, i to, co się tam działo, to jakaś masakra. Wlewali do Bovy 30l wody w Koninie, dojeżdżali do Wrześni i wlewali 36l. Drzwi otwierające się w trakcie jazdy naprawiono spinając je pasem transportowym i naklejając na nie kartkę "wejście tyłem". W tych autobusach ciepły nawiew leciał z dwóch miejsc: z rury wydechowej i z nawiewu na przednią szybę, a same autobusy (VDL Berkhof Ambassador 200) były odkupione z holenderskiego złomu. Solaris w takich warunkach technicznych by spłonął jeszcze w drodze z fabryki do nowego właściciela.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: Westu(+1) , solarisalpino(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości