Odpowiedź 
Export do .x w Blenderze 2.69
Autor Wiadomość

Kierowca zawodowy :)
Użytkownicy
Liczba postów: 133
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 11
Post: #1
Export do .x w Blenderze 2.69
Pobrałem ostatnio Blendera w wersji 2.69. Sam program jest ok ale mam problem z exportem plików do formatu .x. Przy exporcie zaznaczam "export selected objects only", "export meshes", "export normals", "export uv coordinates" i "export materials". Po przerobieniu pliku do .o3d okazuje sie że obiekt jest bez tekstur i jest zawsze ustawiony w pionie i wywinięty na lewą stronę ;/

Poratujcie jakąś dobrą radą:)

Nick w dniu 23.01.2014 o 17:56 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

OBIEKT a nie OBJEKT na przyszłość:)


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.01.2014 17:56 przez Nick™.)
21.01.2014 14:33
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 34
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 140
Post: #2
RE: Export do .x w Blenderze 2.69
Pierwszego problemu nie pomogę Ci rozwiązać, gdyż sam korzystam z takich samych ustawień eksportu (http://scr.hu/0jov/8i0x3 ) i wszystko przebiega bez problemów. Jedyne, co mogę poradzić, to sprawdź, czy w pliku .x zapisują się tekstury (po prostu wyszukaj, czy w pliku występuje nazwa tekstury). Jeśli zaś chodzi o ustawienie elementu w pionie, w konwerterze do .o3d musisz odznaczyć opcję "X-File: z up". Jeśli obiekt nadal będzie wywinięty "na lewą stronę" w blenderze zaznacz przy eksporcie opcję "flip normals".

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.01.2014 17:37 przez NightHauler.)
23.01.2014 17:35
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: