Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Export do .x w Blenderze 2.69

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.01.2014, 17:56 przez Nick™.)

Pobrałem ostatnio Blendera w wersji 2.69. Sam program jest ok ale mam problem z exportem plików do formatu .x. Przy exporcie zaznaczam "export selected objects only", "export meshes", "export normals", "export uv coordinates" i "export materials". Po przerobieniu pliku do .o3d okazuje sie że obiekt jest bez tekstur i jest zawsze ustawiony w pionie i wywinięty na lewą stronę ;/

Poratujcie jakąś dobrą radą:)
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.01.2014, 17:37 przez NightHauler.)

Pierwszego problemu nie pomogę Ci rozwiązać, gdyż sam korzystam z takich samych ustawień eksportu (http://scr.hu/0jov/8i0x3 ) i wszystko przebiega bez problemów. Jedyne, co mogę poradzić, to sprawdź, czy w pliku .x zapisują się tekstury (po prostu wyszukaj, czy w pliku występuje nazwa tekstury). Jeśli zaś chodzi o ustawienie elementu w pionie, w konwerterze do .o3d musisz odznaczyć opcję "X-File: z up". Jeśli obiekt nadal będzie wywinięty "na lewą stronę" w blenderze zaznacz przy eksporcie opcję "flip normals".
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: