Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Export modelu 3ds -> Blender

#1

Mam taki problem, otóż przy próbie exportu z 3ds'a do blendera (bo 3ds nie ma exportu do .x) model gubi wypaloną texturę nakładaną automatem, pozostałe nakładane ręcznie się trzymają. Jak temu zaradzić?

[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]
[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]
Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
Odpowiedz

#2

"Tekstury nakładane automatem" są zapewne właściwością typową dla 3ds której nie rozumie pośredni format plików używany przy przenoszeniu. Polecam zapis "tekstury nałożonej automatem" do zrozumiałego roboczego formatu (png) do dalszej edycji i podpięcie pod materiał już w programie typu blender. Dodatkowo upewnić się czy "nakładanie tekstury automatem" nie produkuje dodatkowego kanału UV, i ew. wybrać ten kanał jako aktywny w blenderze.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości