Odpowiedź 
Export modelu 3ds -> Blender
Autor Wiadomość

Konto usunięte
Twórcy
Liczba postów: 150
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 726
Post: #1
Export modelu 3ds -> Blender
Mam taki problem, otóż przy próbie exportu z 3ds'a do blendera (bo 3ds nie ma exportu do .x) model gubi wypaloną texturę nakładaną automatem, pozostałe nakładane ręcznie się trzymają. Jak temu zaradzić?

[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]
[Obrazek: nysa-m521-1969-49657.png]


Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
31.07.2021 10:34
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #2
RE: Export modelu 3ds -> Blender
"Tekstury nakładane automatem" są zapewne właściwością typową dla 3ds której nie rozumie pośredni format plików używany przy przenoszeniu. Polecam zapis "tekstury nałożonej automatem" do zrozumiałego roboczego formatu (png) do dalszej edycji i podpięcie pod materiał już w programie typu blender. Dodatkowo upewnić się czy "nakładanie tekstury automatem" nie produkuje dodatkowego kanału UV, i ew. wybrać ten kanał jako aktywny w blenderze.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
31.07.2021 12:58
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: