Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Fehler: Busstop-Eintrag findet fehlerhafterweise nicht die passende Station!

#1

Hej!

Co może oznaczać w OMSI 2 taki błąd jak ten poniżej:

Error: Fehler: Busstop-Eintrag findet fehlerhafterweise nicht die passende Station!

Do tej pory tego nie miałem. Zaznaczę tylko tyle, że powoduje to przy wyborze autobusu niewłaściwe miejsce przystanku początkowego.
Jak można to rozwiązać?
To jest bardzo denerwujący problem, ponieważ nie można sobie pojeździć tak jak się chce.
[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
Odpowiedz

#2

Lub spróbuj usunąć aktualny entrypoint i postaw go na nowo lub w innym miejscu. Sprawdź też czy nazwa nie zawiera polskich znaków.
Odpowiedz

#3

A który to entrypoint? Polskich znaków nie ma i nigdy nie było.
[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
Odpowiedz

#4

Sam błąd mówi o tym (z tłumaczenia) że przystanek nie jest poprawnie przypisany do stacji. Może gdzieś zrobiłeś literówkę w relacji nazwa przystanku - hof - kostka.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#5

To nie jest tak, ponieważ w podstawowej - udostępnionej wersji czegoś takiego nie ma.
[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]
Odpowiedz

#6

Pozwoliłem sobie przywrócić ten wątek, bo sam spotkałem się z tym błędem. Wbrew opisowi nie powodują go kostki busstop, ale kostka entrypoint - tu rację ma eRgon.
W moim przypadku wyglądało to tak, ze przypisałem entrypoint funkcją "to spline". Później, przy okazji małej przebudowy układu ulic musiałem (nie zdając sobie z tego sprawy) usunąć spline, do którego przypisany był entrypoint. Żółta kostka zniknęła mi z mapy, nawet nie wiedziałem dlaczego - ale nie zniknęła z pliku .map, definiującego tile, przez co wysypywało mi errorami i nie mogłem ruszyć żadnego obiektu/spline'a. Rozwiązaniem problemu okazało się ręczne, przez notatnik, wyszukanie wpisu odpowiadającego za nieistniejący entypoint. Następnie należało go usunąć, a potem tak poprzestawiać numerki kolejnych obiektów, aby wszystko się zgadzało.
Rada dla wszystkich zajmujących się edytorem - uważajcie na entrypointy, bo lubią wywalić grę :p
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości