Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Fernbus-Simulator

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2019, 11:50 przez jss2008.)

Najwięcej fpsów zżerają lusterka, ja mam znacznie słabszą kartę graficzną GTX 970 M, lusterka mam na ustawione na średnie i reszta na full i mam w tym miejscu 35 fps a w trasie 40 -45, więc wystarczy aby lusterka były nie na ultra i z grafiką RTX spokojnie 40- 50 fpsów osiągnie się wszędzie.

Silnik gry UE4 jakoś z lusterkami sobie nie radzi i to jest faktycznie największy problem TML- Studios, na forum Steama wypowiadali się , że muszą opracować od nowa lusterka aby coś się poprawiło z ich optymalizacją i jakością odbijanego obrazu, Podobnie jest np. Bus Simulator 18 , gra oparta na UE4 i też słabe odbicia w lusterkach.
Wzorem jakości odbić jest dla mnie ETS/ATS, ale to jest własny silnik gry SCS-u.
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
 Podziękowania za post: _Sjaso(+1)
Odpowiedz


W przygotowaniu mapa Francji

[Obrazek: 16659-fernbussim-dlc-france-1280x720-01-jpg]
[Obrazek: 16660-fernbussim-dlc-france-1280x720-02-jpg]
[Obrazek: 16661-fernbussim-dlc-france-1280x720-03-jpg]
[Obrazek: 16662-fernbussim-dlc-france-1280x720-04-jpg]
[Obrazek: 16663-fernbussim-dlc-france-1280x720-05-jpg]
[Obrazek: 16664-fernbussim-dlc-france-1280x720-06-jpg]

Data wydania nie jest znana ,prawdopodobnie w lecie tego roku
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
 Podziękowania za post: Pro123(+1)
Odpowiedz


Chętnie zwiedzę Paryż

[Obrazek: 16777-fernbussim-dlc-france-paris-1280x720-01-jpg] [Obrazek: 16779-fernbussim-dlc-france-paris-1280x720-07-jpg] [Obrazek: 16778-fernbussim-dlc-france-paris-1280x720-03-jpg] [Obrazek: 16780-fernbussim-dlc-france-paris-1280x720-14-jpg]
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
Odpowiedz


Zapowiada się bardzo ciekawie. Fajnie gdyby znaki poziome w mieście były bardziej wyskalowane.
Odpowiedz

Wink 

Wizyta W TML-Studios, trwają końcowe prace i tesy Lions Intercity, w trakcie pracy Francja oraz mini bus Toyota Coaster :)


PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
Odpowiedz


Dla mnie najistotniejszą informacją jest aktualizacją związana z korekcją fizyki jazdy. Na początek do poprawki idzie MAN, ale późniejsze aktualizacje obejmą pozostałe autobusy.
 Podziękowania za post: jss2008(+1)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.07.2019, 11:43 przez jss2008.)

Mi najbardziej brakuje pieszych na ulicach oraz wchodzenia do autobusu. W planach wydanie Francji, jak widać na filmie sporo już zrobiono , ale jakoś nie wyobrażam sobie Paryża bez pieszych turystów, to bez sensu...TML pracuje nad tym ale są istotne błędy w poruszaniu się pieszych i nie mogą na razie tego naprawić. W pierszych wersjach Fernbusa było to widać jak piesi poruszają się chaotycznie , dlatego ich zlikwidiwano..Nie jest to problem silnika UE4 bo przecież w Bus Simulator 18 opracowano anomację pieszych i pasażerów bardzo dobrze.
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.07.2019, 17:49 przez Bart.)

Z ruchem samochodowy też był na początku problem, ale w późniejszym czasie sobie z nim poradzono. Może tak samo będzie z pieszymi. W TBS pasażerowie już sami wchodzą do pojazdu więc myślę, że to kwestia czasu aż to samo zaadoptują do Fernbusa.

Aktualizacja 1.21 wprowadziła m.in. nową fizykę jazdy do wszystkich dostępnych autobusów. Uważam, ze jest ona teraz wyśmienita i dostarcza bardzo dużej przyjemności z jazdy. Symulacja pokonywania nierówności drogi i zakrętów faktycznie daje odczucie, że prowadzimy ciężki pojazd na pneumatycznym zawieszeniu. Takiego efektu właśnie oczekiwałem czyli porównywalnego z prawdziwym prowadzeniem autobusu typu SHD. Szczególnie podoba mi się fizyka w Setrze oraz Neoplanie, gdzie bardzo wyraźnie odczuwa się bujanie w osi Z (góra - dół ) podczas jazdy autostradą. Bardzo polecam!
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.08.2019, 18:25 przez jss2008.)

Już wkrótce funkcja wielu monitorów

[Obrazek: 18129-newsimage-multidisplaybeta-02-jpg]
[Obrazek: 18130-newsimage-multidisplaybeta-03-jpg]

A propo pieszych też bardzo na to czekam bo jak tu jeżdzić np . po Paryżu bez pieszych ..smutno

W Tourist Bus mapa to jest jedna calość , ale w Fernbusie miasta podobno stanowią odrębne jednostki i przez to jest problem z wprowadzeniem pieszych. Scalają teraz "kawałki" miast w całość i z pieszymi nie będzie błędów.
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
Odpowiedz


1 października zaplanowano wydanie kolejnego busa do gry: MAN Lion's Intercity

https://store.steampowered.com/app/10267...d=26064558
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości