Zamknięty 
Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Autor Wiadomość

PKM Gliwice (Zabrze)
Użytkownicy
Liczba postów: 8
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 1
Post: #181
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Dzięki, rzeczywiście tylko to było problemem. Nigdy wcześniej nie ustawiałem przez "sterownik", zawsze przez opcję pod ALT. Zapowiedzi już działają:)

11.10.2016 14:25
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 36
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 0
Post: #182
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
W folderach mapy odnajdziemy pliki związane z organizacją komunikacji podczas Wszystkich Świętych. Co z tymi plikami należy zrobić, by gra je widziała ? Skopiowanie ich i wrzucenie do katalogu powoduję crash gry.

mattez w dniu 26.10.2016 o 16:05 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Przeniesiono z Pobieralni.

4.6 W Pobieralni nie należy poruszać kwestii problemów technicznych związanych z danymi dodatkami, służy do tego dział: (KLIK) , dodatkowe wskazówki: (KLIK).

/drugie ostrzeżenie, więc tym razem już 20% (niskoprocentowe)


26.10.2016 14:02
Szukaj postów

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #183
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Nie należy ich nigdzie wrzucać, w dniach świątecznych powinny zmienić się rozkłady na podstawie funkcji Chrono symulatora. Ogólnie rzecz biorąc po prostu 1.11 i w dniach w pobliżu powinny być dostępne rozkłady cmentarne.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

26.10.2016 14:08
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #184
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Dokładniej w roku 2015.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
26.10.2016 15:12
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 171
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 11
Post: #185
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam.Mam problem z liniami "C".Wszystkie autobusy włącznie z AI , nie wyświetlają numeru linii , ani kierunku.W Man-ach od M&R za to na szybie przedniej widnieje napis "do zajezdni" w języku niemieckim ,a wyświetlacz pusty ,i za chiny ludowe nie wiem jak wpisać kod do ibisia dla jakiejkolwiek linii "c".Dzięki za pomoc i sugestie:D
PS.Z Belki idzie ustawić linie np. "C81" tylko co z pojazdami AI?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.10.2016 20:42 przez piotrek017.)
26.10.2016 20:39
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 36
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 0
Post: #186
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam, chciałbym zadać kolejne pytanie. Po ustawieniu w grze dnia 1 listopada 2015 roku, mogę wybrać jedynie rozkłady dla linii Cxx, pozostałe linie nie wyświetlają żadnych rozkładów, przez co AI siłą rzeczy nie kursuje. W czym może leżeć błąd ?

26.10.2016 23:12
Szukaj postów

co tu robić...
Użytkownicy
Liczba postów: 120
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 29
Post: #187
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
W tym, że autor postanowił, iż nie wszystkie linie będą kursować w ten dzień? (Tylko te cmentarne)


Rasowy burżujski autobus

[Obrazek: LRjXwo3.jpg]
26.10.2016 23:15
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 171
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 11
Post: #188
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Według mnie problem jjestw ailist w katalogu Chrono.Są tam przypisane Solarisy w wersji BVG których nie posiadam , więc zaczeła sie zabawa w edycję w/w pliku lecz bez powodzenia.Gdy zamieniłem Solarisy na Man-y to pokawiły się lecz bez wyświetlonego kierunku czy linii.Gdy zamieniłem na "polskie" Solarisy to na ich wyświetlaczach pojawiły się linie cmentarne.Jeszcze jedna uwaga.Gdy zrobiłem mieszany ailist z Manami i Solarisami to wtedy wogóle przestały kursować linie cmentarne a pojawiło się kilka dosłownie kilka linii normalnych.
PS.W katalogu Chrono , znalazłem w TTData tylko numery linii "C" i nie wiem teraz czy to się jakoś łączy z normlanym folder TTdata ?? A może żeby jeździły w tym dniu inne linie to trzeba by było pobawić się edytorem??

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.10.2016 06:54 przez piotrek017.)
27.10.2016 05:06
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 0
Dołączył: 10-2016
Podziękowań: 0
Post: #189
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam. Wgrałem sobię tę mapę i Szczecin wczytuje się, ale mam problem z autobusami dodanymi do tej mapy. Man działa, za to przy próbie wybrania Solarisa Urbino pojawia się okienko.
Co to oznacza?


Załączone pliki Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.10.2016 19:27 przez jony.)
29.10.2016 19:11
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 2
Post: #190
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam.
Mój problem polega na tym, ze nie mam dostępnych brygad linii cmentarnych. Gdy rozwijam Belkę z wyborem brygady dowolnej lini C jest puste pole.

30.10.2016 14:48
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: