Zamknięty 
Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 0
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 0
Post: #11
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
On route E51 at the middle of the route it's not Refreshing the terrain anymore and gives me a empty road texture. I'm playing without loading the hole map function.

And when i play with loading the hole map fuction after 10 minutes or more begins to show me white textures on AI Buses, traffic, houses, trees etc.

pause1 w dniu 01.07.2016 o 08:32 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

According to the Rules;
4.6 It's forbidden to ask technical questions about addons in Download section. For that you can use special section (CLICK).
I moved your post and warned you.


30.06.2016 21:45
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 81
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 181
Post: #12
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Witam.
U mnie problem polega na tym, że podczas dłuższego grania na tej mapie, przegubowe Solarisy tracą teksturę. To znaczy: na początku wszystko jest dobrze, widać wszystkie tekstury lecz po jakimś czasie jeżdżą przeźroczyste. Chodzi o pojazdy AL.
Niestety nie mam żadnego screen'a gdyż nie udało mi się tego uwiecznić z własnej głupoty, ale myślę że po opisie będziecie ktoś wiedział o co chodzi.
Pozdrawiam.

30.06.2016 22:29
Szukaj postów

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #13
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Skontroluj czy w opcjach zaawansowanych grafiki, przydzielona pamięć graficzna jest zgodna z jej rzeczywistą pojemnością (jeśli masz kartę 1GB, powinieneś wpisać 1024).


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

30.06.2016 22:47
Szukaj postów
 Podziękowania za post: MikeyV14

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 81
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 181
Post: #14
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
@pause1
Dzięki, pomogło:)

30.06.2016 22:54
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 87
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 3
Post: #15
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Cześć, mam problem z tablicami miejscowości a mianowicie zamiast nazwy miejscowości mam kreski i dziwne litery. Czym może to być spowodowane ?

01.07.2016 11:11
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 81
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 181
Post: #16
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Wgraj jeszcze raz folder "Fonts", jak to nie zadziała to znaczy, że masz braki w fontach. Jeśli dalej nic, podeślij Logfile.

01.07.2016 11:30
Szukaj postów
 Podziękowania za post: jelcz95

andrzej11
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 0
Post: #17
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Od jakiego patcha działa mapa na OMSI2? Mam jakąś starą wersję i wyskoczył błąd, że plik jest za nowy na moją wersję OMSi.

01.07.2016 12:07
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 4
Post: #18
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
(01.07.2016 11:11)jelcz95 napisał(a):  Cześć, mam problem z tablicami miejscowości a mianowicie zamiast nazwy miejscowości mam kreski i dziwne litery. Czym może to być spowodowane ?

Też tak mam możliwe że twoja karta graficzna bądź sterownik nie obsługuje czegoś .

01.07.2016 12:11
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 31
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 1
Post: #19
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Witam.
Mam następujący problem.
http://imgur.com/wIuQwGt
log. (o ile coś to pomoże)
Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    01.07.2016
Time:    13:19:23
Version: 2.2.032

0 13:19:23 -  -       Information: OMSI is working in edit mode
1 13:19:25 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 13:19:25 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 13:20:03 -  -       Information: Options dialog created
4 13:20:03 -  -       Information: Weather dialog created
5 13:20:03 -  -       Information: Profiles dialog created
6 13:20:03 -  -       Information: Time table running dialog created
7 13:20:03 -  -       Information: Start dialog created
8 13:20:03 -  -       Information: Menu 2 created
9 13:20:03 -  -       Information: Menu 3 created
10 13:20:03 -  -       Information: Tut dialog created
11 13:20:03 -  -       Information: Menu pos set
12 13:20:03 -  -       Information: Bro initialized
13 13:20:03 -  -       Information: Human engine initialized
14 13:20:03 -  -       Information: Forms set
15 13:20:03 -  -       Information: Captions set
16 13:20:03 -  -       Information: Screen ration set
17 13:20:03 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 13:20:03 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 13:20:03 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 13:20:03 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 13:20:04 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 13:20:04 -  -       Information: 3D initialized
23 13:20:04 -  -       Information: Direct sound initialized
24 13:20:04 -  -       Information: Create main manager...
25 13:20:04 -  -       Information: Veh array created
26 13:20:04 -  -       Information: CS initialized
27 13:20:04 -  -       Information: Station manager created
28 13:20:04 -  -       Information: OBB created
29 13:20:04 -  -       Information: Tex managers created
30 13:20:04 -  -       Information: Tex manager started
31 13:20:04 -  -       Information: Tutorial manager created
32 13:20:04 -  -       Information: Material manager created
33 13:20:04 -  -       Information: Scenery object manager created
34 13:20:04 -  -       Information: Human manager created
35 13:20:04 -  -       Information: RV type manager created
36 13:20:04 -  -       Information: RV lists created
37 13:20:04 -  -       Information: Spline manager created
38 13:20:04 -  -       Information: Time table manager created
39 13:20:04 -  -       Information: Currency manager created
40 13:20:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 13:20:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
42 13:20:04 -  -       Information: Visual helpers created
43 13:20:04 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
44 13:20:04 -  -       Information: ---
45 13:20:04 -  -       Information: Download Internet Textures...
46 13:20:10 -  -       Information: Input Manager erstellen...
47 13:20:10 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
48 13:20:10 -  -       Information: Game Controller laden...
49 13:20:10 -  -       Information: Progman initialisieren...
50 13:20:10 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
51 13:20:10 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
52 13:20:10 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
53 13:20:10 -  -       Information: Redline initialisieren...
54 13:20:10 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
55 13:20:10 -  -       Information: Plugins initialisieren...
56 13:20:10 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
57 13:20:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
58 13:20:22 -  -       Information: Load maps\Fikcyjny Szczecin\global.cfg map...
59 13:20:22 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
60 13:20:22 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
61 13:20:22 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
62 13:20:22 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
63 13:20:22 -  -       Information: Load Precip. Sound...
64 13:20:22 -  -       Information:    Sound erstellen...
65 13:20:22 -  -       Information:    Sound laden...
66 13:20:22 -  -       Information: Set Weather System vars...
67 13:20:22 -  -       Information: Sky and Weather created
68 13:20:22 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
69 13:20:24 -  -       Information: Fonts initialized
70 13:20:24 -  -       Information: Map created
71 13:20:25 -  -       Information:   Map Global File loaded
72 13:20:25 -  -       Information:   Registrations loaded
73 13:20:25 -  -       Information:   Parked Cars loaded
74 13:20:25 -  -       Information:   Map AILists loaded
75 13:20:25 -  -       Information:   Map AILists loaded
76 13:20:25 -  -       Information:   New Centerkachel set
77 13:20:25 -  -       Information:   VarParents loaded
78 13:20:25 -  -       Information:   Special Objects refreshed
79 13:20:25 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
80 13:20:33 -  -       Information: Map loaded
81 13:20:38 -  -     Warning:       Line "maps\Fikcyjny Szczecin\TTData\S14.ttl", tour 1 (Spec): Entry 6 begins before previous entry ends!
82 13:20:38 -  -       Information: Humans created
83 13:20:38 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
84 13:20:38 -  -       Information: Editor refreshed
85 13:20:38 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
86 13:20:38 -  -       Information: Weather loaded
87 13:20:38 -  -       Information: Map camera loaded
88 13:20:38 -  -       Information: maps\Fikcyjny Szczecin\global.cfg map loaded!
89 13:20:41 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Aragok\PlotBetonowy.sco: texture filename PlotBetonowy.jpeg not found in mesh file Sceneryobjects\Aragok\model\PlotBetonowy.o3d!
90 13:20:45 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
91 13:20:45 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 1 - sredni\krzok.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 1 - sredni\model\krzok.o3d!
92 13:20:46 -  -     Warning:       Did not find texture file "Metal_Al.jpg"!
93 13:20:46 -  -     Warning:       Did not find texture file "Concrete.jpg"!
94 13:20:47 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
95 13:20:47 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
96 13:20:47 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
97 13:20:48 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun_6m_02.sco: texture filename tex_a.bmp not found in mesh file Sceneryobjects\Objects_SN\model\zaun_a.o3d!
98 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 456, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-16_-37.map ...
99 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 457, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-17_-37.map ...
100 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 458, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-18_-37.map ...
101 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 494, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-18_-38.map ...
102 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 495, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-18_-39.map ...
103 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 496, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-19_-37.map ...
104 13:20:51 -  -       Information: Refresh Tile: 497, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-20_-37.map ...
105 13:21:01 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
106 13:21:01 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
107 13:21:01 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
108 13:21:01 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
109 13:21:01 -  -       Information: Reset State Matrices...
110 13:21:01 -  -       Information: Start Tex Thread...
111 13:21:01 -  -       Information: Init Red Line...
112 13:21:01 -  -       Information: Set Initial Render States...
113 13:21:01 -  -       Information: Menu pos set
114 13:21:11 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 131207
115 13:21:11 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 131207
116 13:21:11 -  -       Information: Menu pos set
117 13:21:27 -  -       Information: Refresh Tile: 452, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-15_-37.map ...
118 13:21:27 -  -       Information: Refresh Tile: 453, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-15_-38.map ...
119 13:21:27 -  -       Information: Refresh Tile: 455, maps\Fikcyjny Szczecin\tile_-15_-39.map ...
120 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 456 for getting ambient light for objects! Error: texture load
121 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 457 for getting ambient light for objects! Error: texture load
122 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 458 for getting ambient light for objects! Error: texture load
123 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 494 for getting ambient light for objects! Error: texture load
124 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 495 for getting ambient light for objects! Error: texture load
125 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 496 for getting ambient light for objects! Error: texture load
126 13:21:28 -  -     Warning:       Could not lock light map of tile 497 for getting ambient light for objects! Error: texture load
127 13:21:31 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 131218
128 13:21:31 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 131218
129 13:21:31 -  -       Information: Menu pos set
130 13:21:44 -  -       Information: Deativating TIR...
131 13:21:44 -  -       Information: TIR was not available
132 13:21:44 -  -       Information: Closing actual map...
133 13:21:44 -  -       Information: Actual map closed!
134 13:21:44 -  -       Information: OMSI is closing...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2016 14:24 przez Pegi18.)
01.07.2016 14:24
Szukaj postów

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #20
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
To, że karty nVidia nie lubią niektórych czcionek i trzeba je podmienić na takie, które nVidia lubi - są w paczce z mapą Poznania od Pitorasa.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

01.07.2016 14:24
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Pegi18
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: