Zamknięty 
Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Autor Wiadomość

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,046
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 216
Post: #121
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
@Łukasz320 Podmień czcionki z Fonts, mnie to pomogło także na innych mapach (chociaż na innych i tak nie mam polskich znaków, ale i tak lepsze to, niż paski :E )


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.07.2016 12:20 przez Jestem Szymek.)
22.07.2016 12:07
Szukaj postów

co tu robić...
Użytkownicy
Liczba postów: 120
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 29
Post: #122
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
@korekpl Zaktualizuj grę, bo nie masz najnowszej wersji (2.2.032.)


Rasowy burżujski autobus

[Obrazek: LRjXwo3.jpg]
22.07.2016 14:45
Szukaj postów

ZTM-iak z Wawy
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 02-2016
Podziękowań: 6
Post: #123
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Mój problem polega na tym że w Solarisach by Craher po wpisaniu linie 00029 na tablicy zamiast ZAJ pokazuje się BVG. W Manach NL/NG po wgraniu zawartości folderu opcjonalnie wszystko jest ok.

23.07.2016 11:10
Szukaj postów

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #124
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Zaskakujące, wgrałeś modyfikację do MANów i nie działa w Solarisach.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

23.07.2016 11:33
Szukaj postów
 Podziękowania za post: CraherPL , Magister , sliwma , Pitoras , cargonn12 , Golfsztrom

Founder of GO Group Virtual
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 1
Post: #125
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Am I the only one experiencing strange hitboxes/invisible walls on the roundabout at the end of 190 Szczecińska ZDiTM?

//EDIT: illustration of the problem (video): https://youtu.be/mGrtAc8W-7w

skawek w dniu 25.07.2016 o 21:36 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Moved to right section.



Founder of GO Group Virtual
[Obrazek: logo-ypoirvab.png]
International virtual Bus and trucking company.

I can communicate only in English and Estonian.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.07.2016 17:13 przez kerts93.)
23.07.2016 20:49
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 6
Post: #126
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Play with Collisions off, the bounding box for the object is probably beyond the object itself.

25.07.2016 16:57
Szukaj postów

Founder of GO Group Virtual
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 1
Post: #127
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
(25.07.2016 16:57)LT586 napisał(a):  Play with Collisions off, the bounding box for the object is probably beyond the object itself.
Sadly collisions off is not an option for me, just wanted to know if anybody else has this bug and report it, maybe it can be fixed.


Founder of GO Group Virtual
[Obrazek: logo-ypoirvab.png]
International virtual Bus and trucking company.

I can communicate only in English and Estonian.
25.07.2016 17:14
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #128
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
This isn't bug. You just hit this small grass.

Open: Sceneryobjects/Dodatkowe busze Heir/Busz 4, and add to all .sco files "[nocollision]".


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
25.07.2016 18:45
Szukaj postów
 Podziękowania za post: kerts93 , Halt

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 3
Post: #129
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
To teraz po polsku. Mam wersję 2.50.02 ale widzę, że w .03 się też to pojawia - w wielu miejscach na mapie krzaczory wystają ponad swój obręb i autobus nieraz się odbija od nich będąc za blisko krawężnika. Czy to da się jakoś rozwiązać, bez wyłączania kolizji z terenem (bo to jest pójście na łatwiznę).

30.07.2016 14:38
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #130
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Znaleźć jaki to krzak i wpisać w jego plik .sco [nocollision] tak jak pisałem wyżej.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
30.07.2016 15:26
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: