Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Flight Gear

#1

Flight Gear to symulator samolotów. Są różne scenerie, oczywiście można ściągać dodatki jak scenerie, samoloty i inne. Standardowymi samolotami są m.in Boeing 777, Cessna 172, Cessna Citation X, i inne takie. W najnowszej wersji można się przelecieć TU-154 B w nowej wersji. W innych wersjach jest jako beta czy alpha. Innych rzeczy dowiecie się kiedy sobie ściągniecie ten symulator. Jak by ktoś chciał ściągnąć samolot to w wyszukiwarce wpisuje: Flight Gear 2.12(zależnie od wersji ja mam tą)-Aircraft. Polecam ten symulator chociaż nie jest on jak Microsoft Flight że tam są samouczki i inne ułatwienia. Tu nie które tutoriale w Boeingu 777 są trudne nie wiem czemu ale tak.
Odpowiedz

#2

Ponieważ kolega który utworzył temat ma jakieś opory ze wstawianiem linków, tutaj jest odnośnik do oficjalnej strony: KLIK!
 Podziękowania za post: 18buzka(+1)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.04.2015, 11:10 przez MAZak.)

Ja mam taki problem:
[Obrazek: 47626043513107449367.png]
[Obrazek: 35231018611808858523.png]
Dzieje się to przed załadowaniem się lub chwile po załadowaniu symulatora.
Problem występował u mnie już od wersji 3.0
Odpowiedz

#4

Do tej gry dodatki sa tylko platne ??
Odpowiedz

#5

Mam problem, że podczas startu i kołowania (niezależnie czym) mimo iż ster kierunku mam prosto (już trochę te sterowanie rozkminiłem) to samolot nie chce jechać prosto. Gdy np. samoczynnie skręca mi w lewo, ja ustawiam ster w prawo. Wtedy jednak samolot skręca w prawo. Ster kierunku ustawiam wtedy prosto, a ten samolot znowu w lewo :'( . Może pasa on nie lubi:) . Ktoś wie o co chodzi? PS. Wszystkie dodatki są darmowe.
Odpowiedz

#6

Po prostu zapewne zasymulowana jest asymetria silników - dwa silniki nigdy nie dają dokładnie tej samej mocy, wystarczy trochę syfu w przewodzie paliwowym i już przy tym samym ustawieniu przepustnicy jeden silnik dostaje mniej paliwa i tym samym generuje mniej mocy. Do tego silniki rozkręcają się z różną mocą, więc może lewy się szybciej rozkręcił i szybciej daje większą moc? Bez screenów trudno powiedzieć co się dzieje.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: MAZak(+1)
Odpowiedz

#7

Wszystkie Boeingi mam w 1 palcu ale wie ktoś jak wł autopilot w B.737 PLS:iksde:
Odpowiedz

#8

Nooo... Przyciskiem CMD A albo CMD B, chyba, że interesują Cię tryby utrzymywania - CWS A albo CWS B. Nie bardzo jestem w stanie zrozumieć, na czym polega Twój problem.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#9

Problem polega na tym że jak naciskam mysza ten przycyisk który wląca autopilota
to on nie działa.I autopilot się nie włącza.
Mówię o B.737-300
Odpowiedz

#10

Więcej danych. Lecisz? Stoisz? Silniki pracują? Włączony jest prąd?
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości