Irisbus crossway 10.8 LE |
Iveco Crossway 10.8LE – niskowejściowy autobus przeznaczony dla komunikacji miejskiej, produkowany od 2014 roku przez czeską firmę Iveco Czech Republic z Vysoke Myto.
Typy nadwozia Niskopodłogowy autobus miejski klasy MIDI Układ drzwi: 2-2-1; 2-2-0 Liczba drzwi: 2, 3 Wys. podłogi w I drzwiach: 320 mm Wys. podłogi w II drzwiach: 320 mm Wys. podłogi w III drzwiach: 320 mm Po zastosowaniu przyklęku: -80 mm Szerokość drzwi: 1200 mm Silniki 1) IVECO Tector 7 Euro 6 EEV 2) Iveco Cursor 9 Euro 6 EEV Moc silników 1) 264 KM 2) 300 KM 3) 330 KM Skrzynia biegów : manualna Liczba przełożeń: 6 Długość: 10790 mm Szerokość: 2550 mm Wysokość: 3210 mm Rozstaw osi: 4802 mm Wnętrze Liczba miejsc ogółem: 90 Liczba miejsc siedzących: 29
Od 10.02.2015, ajent PKS Grodzisk Mazowiecki obsługuje takim pojazdem linię 743 w Warszawie. Autobus posiada 3 pary drzwi, w układzie 2-2-1. Otrzymał nr. taborowy A621. Więcej informacji - KLIK i KLIK.
Zdjęcie - KLIK @down -> Racja, pomyliłem się i wpisałem 1-2-2. Dzięki ![]()
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB) System: Windows 10 Pro
@up: bzdura. Zarówno elbląskie, jak i warszawskie grodziowe posiadają skrzynię ZF S6700BO. Za dopłatą możliwa jest instalacja automatów ZF Ecolife lub Voith DIWA 6, takie auta posiada Warbus (z Voithem).
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Nie wiem jakie skrzynie posiadają elbląskie czy grodziowe Iveco, wiem że wrocławskie z Warbusu mają Voitha, autor posta też jest z Wrocławia więc zapewne chodziło mu o wersję z tego miasta.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |