Chodzi o to, że jak będziesz robił tym sposobem z ripowaniem, blenderem itd, to i tak bez oskryptowania będzie ta bileterka zwykłym klockiem poprostu wyglądającym, a to samo możesz osiągnąć używając tego szybszego sposobu, o którym mówiłem ja i siwy_Snk
Aj tam gadasz jak w 2013stym. Obecnie o3d da się przekonwertowac i normalnie edytować. Taką opcję ja tutaj zalecam aniżeli bawić się w przemieszczanie obiektu animacją.
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
To wychodzi na to samo co z ripowaniem, a o tym już mówiliśmy, kolega doszedł do wniosku, że jak chce klocka z teksturą, to i tak wygodniej na skryptach. Tak czy siak to OT, także Kuba sam zadecyduje
23.02.2015, 16:54(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2015, 22:46 przez Kuba L..)
Jak już wrócę do domu, to będę kombinował z animacją
Edit:
OK, animacja działa Oczywiście w original_rot_x/y/z ostatnia litera odpowiada za odpowiednią oś XYZ ?