Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Jak ustawić obiekt w autobusie ?

#11

Chodzi o to, że jak będziesz robił tym sposobem z ripowaniem, blenderem itd, to i tak bez oskryptowania będzie ta bileterka zwykłym klockiem poprostu wyglądającym, a to samo możesz osiągnąć używając tego szybszego sposobu, o którym mówiłem ja i siwy_Snk
[Obrazek: 8801936400_1404898186.jpg]
Odpowiedz

#12

W dodatku przesuwając animacją wystarczyło by tylko przekleić z modelem skrypty od bileterki i wsio reszta by działała.
Odpowiedz

#13

A nie lepiej jest użyć 3d object convertera i ustawić sobie co chcemy w dokładnie takim miejscu jak tego chcemy?
Odpowiedz

#14

OK, chyba wolę animację przesuwającą bileterkę. Odpowiada za to skrypt [newanim] czy jakiś inny ?
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
Odpowiedz

#15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2015, 14:35 przez Ramirez.)

o3d jest "niekonwertowalny":D o to chodzi właśnie twórcom, żeby go nie odzyskać i nie modyfikować.

Kuba bierz najpierw pliki bileterki do folderu "model" autobusu, otwórz cfg i dopisz na ten wzór.

Kod:
[mesh]
emar\podst_bileterka.o3d

[illumination_interior]
0
1
2
3


[mouseevent]
cp_klappfenster_OL2

[newanim]
origin_rot_x
-3.48
origin_rot_z
97

anim_trans
cp_klappfenster_OL2
-1.25

Liczby zmieniaj na czuja, aż zrozumiesz jak działają;)
[Obrazek: 8801936400_1404898186.jpg]
Odpowiedz

#16

Aj tam gadasz jak w 2013stym. Obecnie o3d da się przekonwertowac i normalnie edytować. Taką opcję ja tutaj zalecam aniżeli bawić się w przemieszczanie obiektu animacją.
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
Odpowiedz

#17

To wychodzi na to samo co z ripowaniem, a o tym już mówiliśmy, kolega doszedł do wniosku, że jak chce klocka z teksturą, to i tak wygodniej na skryptach. Tak czy siak to OT, także Kuba sam zadecyduje:)
[Obrazek: 8801936400_1404898186.jpg]
Odpowiedz

#18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2015, 22:46 przez Kuba L..)

Jak już wrócę do domu, to będę kombinował z animacją;)
Edit:
OK, animacja działa :D Oczywiście w original_rot_x/y/z ostatnia litera odpowiada za odpowiednią oś XYZ ?
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości