Jelcz M081MB "Edi" | |||
Jak się dowiedziałem w temacie o Jelczu L090M, edik ma tylko 6 metrów. W takim razie mógłby mi ktoś przedstawić różnicę Jelcz M081MB vs Solaris Urbino 8.6 (Alpino)? Tzn. ile ten, a ile ten pojazd pomieści pasażerów. Bo u mnie w mieście jeżdżą i te, i te pojazdy na tych samych liniach, dlatego jestem ciekawy.
![]()
Witam Was z pytaniami co do tych zacnych Vero!
????????????????????????OmniCity???????????????????????? 1)Czy Jelcz pokusił się o wersję z automatem? 2)Czy soczewkowe światła są lepsze od tych standardowych, czy niczym to się nie różni? W Krakowie jeździ jedyny wyprodukowany prototyp z soczewkowymi światłami. 3)Czy u Was niektóre Vero odpalają dosyć długo(>10s)? W moim mieście spotkałem się, że odpalaly dość długo, a było ciepło na zewnątrz. 4)Jaką ten model ma żywotność waszym zdaniem? Niedawno odstawiono Vero, które zostało wyprodukowane w ok.2006 roku. ??????????????????????????????????????????? Pozdrawiam Was! (Kto?- w sygnaturce)
1. Była wersja z automatyczną 4-biegową skrzynią Allison AT-542
![]() 2. Soczewkowe światła to miał być "bajer", zrezygnowano z nich bo okazały się być droższe ![]() 3. To jest silnik z Vario, czyli stary diesel, dodatkowo już zajechany xD 4. Myślę, że stadko 17 łódzkich jeszcze trochę pojeździ. Choć czasem nie rozumiem wysyłania takiego knypka np. na podmiejską 90. W weekend może i nie potrzeba przegubu, ale powinno być chociaż Citaro. Bo Vero jest za małe.
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
![]()
W Krakowie posiadamy 47 tego typu pojazdów, z czego jeden jest z różniącą się od reszty ścianą czołową z logiem Mercedesa, wnętrzem i reflektorami.
Ich minusami są strasznie głośne silniki, bardzo często urywające się przeguby kulowe przy drzwiach oraz opadające drzwi przy otwieraniu co nie pozwala na bliski podjazd do krawężnika, co mogłoby doprowadzić do zawieszenia się. Wszystkie posiadają silniki MB OM 904 la iii/6. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |