Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2

#91
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.12.2013, 20:20 przez sebag23.)

Dużo modeli ma tekstury w dds.

Tutaj cytat z forum VBUS'a

Cytat:A format DDS ma kilka zalet, z czego najważniejsze to: jest sprzętowo wspierany przez GPU i jego dekompresja w pamięci karty jest bardzo szybka; druga sprawa to to, że przy tworzeniu takiej tekstury od razu można wygenerować mip-mapy, dzięki temu nie trzeba tego robić przy wczytywaniu tekstury. A co do wielkości... nasz dzisiejszy sprzęt ma tyle pamięci, zarówno RAM jak i VRAM, że rozmiar tekstur nie jest tu problemem. Podsumowując - jak by nie było - format DDS powstał z myślą o teksturach więc ma predyspozycje do takiego zastosowania - jest sprzętowo wspierany przez karty graficzne.

Odpowiedz

#92

Sądząc po tym filmie, to płatne dodatki będą działały dobrze w OMSI 2.
[Obrazek: 2c25e44413b1439438f7192fe3d085f9.png]
Odpowiedz

#93

No a niby dlaczego mają nie działać? Już od dawna wiadomo, że wszystkie dodatki z jedynki będą kompatybilne z dwójką.
Windows 10 Enterprise x64

Intel® Core™ i7-6700K @ 4.20GHz | Cryorig H5 Ultimate | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G 192bit | ASRock Z170 Extreme4 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz | Samsung 850 EVO M.2 120GB | Western Digital Blue 1TB 7200RPM | Fractal Design Tesla R2 500W 80+ Gold | NZXT H440
Odpowiedz

#94
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.12.2013, 14:32 przez krzys123.)

Patrzcie co zauważyłem!

Tu powyżej w 4:59 widać Trabanta który stoi krzywo! Tzn, jedno koło na asfalcie, drugie na chodniku. To z pewnością coś nowego. Może można będzie wreszcie obracać obiekty do góy nogami? lol


POST 260! Czyli post z numerem Ikarusa 260.04!:)
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz

#95

Funkcja obracania obiektów po każdej osi w edytorze jest już od dawna potwierdzona.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#96
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.12.2013, 16:33 przez Marcpol.)

Te tramwaje będą w tej niespodziance w Omsi 2?

Będzie też możliwość ręcznej zmiany zwrotnicy:)
[Obrazek: 2c25e44413b1439438f7192fe3d085f9.png]
Odpowiedz

#97

Nie, tramwaje to osobny projekt Juliana, który jest rozwijany już od jakiegoś czasu w OMSI.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#98
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2013, 23:07 przez Nesty.)

No muszę uprzedzić co niektórych, że wydajność nie podskoczyła super i przegub zabiera o 3-6 FPSów więcej niż NL202/SD'ki. Było to do przewidzenia, aczkolwiek wolę podać 100% sprawdzoną informację. Pamiętajmy, że wydajność w głównej mierze zależy od specyfiki komputera, a u mnie w tym przypadku procesor to stary gniot, stąd mniejszy efekt...

W dodatku nie można grać na mapach stworzonych do OMSI 1. Powód szczerze mi nie jest znany, jedynie mogę się domyślać, że mapę należałoby wczytać z poziomu edytora w OMSI 2 i ją zapisać -> mapę nie można wczytać nawet w edytorze!

Jeszcze nie przeglądałem się możliwościom OMSI 2. Będę na dniach wszystko szperał, sprawdzał, może jakieś "łatki" wydam.

Warto też wspomnieć, że u mnie deszcz zjada jeszcze więcej FPSów niż w OMSI 1 - z tym to do końca nie jest jasne, aczkolwiek takie odnoszę wrażenie. W dodatku mam pewne wątpliwości co do parametru "-nolog". Przypominam, że należy go umieścić w Biblioteka -> OMSI 2 -> właściwości -> ustaw opcje uruchamiania. Dlaczego wątpliwości? Ponieważ nie do końca wiem czy odpowiednio to działa. Co prawda logi się już nie tworzą, aczkolwiek w dalszym ciągu wczytywanie obiektów leży podczas jazdy w porównaniu do OMSI 1. W OMSI 1 znacznie lepiej było i działało;)

Grę nie chciałbym pochopnie oceniać, dlatego jeśli ktoś będzie żądał ode mnie udzielenia odpowiedzi ws. OMSI 2, nie zawsze może być ona precyzyjna.
Odpowiedz

#99

Pora na kilka gorzkich słów ode mnie.

Jedni wyraźnie zauważają poprawę wydajności gry, nie narzekają, ba, są zadowoleni. Inni nie - w tym ja. To chyba zależy od komputera, ale u mnie jest dokładnie na opak. FPSy mi spadły, i to znacznie. Przykład? Szczecin, pętla Kołłątaja. W "jedynce" chodziła płynnie, nie licząc zwiech podczas wczytywania się tej dużej ilości autobusów, ale to normalne. W "dwójce"? Masakra, 5-10 FPSów, nie więcej. To jeszcze można by było znieść, ale jest jeszcze gorzej. Nie tylko mi, ale wielu osobom, gra po 5-10 minutach po prostu się zawiesza. Na amen. Ctrl+alt+delete, nie ma innej opcji. I za to trzeba płacić 130 zł...

Co do dodatków z "jedynki". Testowałem Szczecin. Chodzi bez problemu (pomijając ogólne mankamenty drugiej części), po uprzednim skonwertowaniu w edytorze. Wystarczy mapę wczytać, wyskoczy komunikat i sama się skonwertuje. Więc żaden problem. Później tylko trzeba skopiować plik humans.txt, żeby mieć nowych pasażerów i jakoś się uporać z ciężarówkami pchającymi się w wąskie uliczki. Poza tym - bez problemu.

Nowa mapa i autobusy? Cuda. Tylko co z tego, skoro nie można się nimi pobawić dłużej niż 10 minut, i to w fatalnych warunkach kilku FPSów?

Jak dla mnie, bez porządnego patcha ta gra nie istnieje. Tak, żałuję, że kupiłem ją tak szybko. Ale przynajmniej będę mieć kupno z głowy, kiedy wyjdzie jakaś łatka. Jak na razie radzę się z kupnem wstrzymać, nie ma po co psuć sobie nerwów. Owszem, istnieje szansa, że gra będzie fajnie chodzić (jest kilka osób, która nie ma żadnych problemów z dwójką), ale równie duża jest szansa, że po prostu gra będzie chodzić nieprawidłowo. Do tego te wszystkie bugi...

Pożyjemy, zobaczymy, tyle powiem.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2013, 07:08 przez Kamil199804.)

Cześć!
Według mnie mapa, jak i przegub świetne!!;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości