Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2


Cytat:- ruch AI będzie rozpoznawał całą bryłę autobusów przegubowych AI, więc wyeliminowano sytuację z wjeżdżaniem ich w przegub;

Z normalną bryłą mają problemy, a co dopiero. Ile razy już wpierniczył mi się w bok jadąc zwykłym autobusem. Po za tym AI w ogóle nie ma czegoś takiego jak pierwszeństwo. Co z tego, że znaki jak i tak jadą jak chcą, a jak my chcemy ich puścić jak mają pierwszeństwo (lub z czystej dobroci) to stoją... Nie spodziewałbym się super przełomu w tej sprawie, a szczerze błędu z przegubami nie spotkałem jeszcze.
[Obrazek: image,gEtJYP9MUy.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.04.2014, 23:49 przez Nesty.)

Ten komentarz Twój odnośnie znaków jest mało logiczny. Nie wiem w jaki sposób miałoby to się odbywać. Ja też nie spodziewam się jakichś kokosów, ale myślę optymistycznie i mam nadzieję, że rzeczywiście optymalizacja się pojawi. Bo ja miałem skandaliczną ostatnio sytuację w Szczecinie (Skolwin). 40 FPSów, wybieram taką samą pogodę jak w Warszawie, nagle z 40 zrobiło się 34 FPS. Wyłączyłem pogodę zgodną z Warszawą, dałem słoneczną, nadal 34. Włączyłem ponownie pogodę z Warszawy, klatki spadły do 28. Ciekawe, czy jakbym zrobił tak z 5 razy jeszcze, to czy FPSy byłyby na minusie...
Odpowiedz


Jakbyś tak zrobił to gra by ci się zawiesiła na AMEN.Przerabiałem to ale ja zwiększałem systematycznie ruch uliczny , a potem trach CTRL+ALT+DEL:D.
Odpowiedz


Bardziej satysfakcjonuje mnie informacja odnośnie lepszej optymalizacji i wczytywanie segmentów. W edytorze można było pie...... dostać. Nie było informacji przypadkiem czy w edytorze wczytywane będą wszystkie obiekty od razu ? czy tak jak wcześniej pokazane są obiekty tylko z segmentu mapy na którym się znajdujemy. /
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Patch 2.1 już wyszedł i jak dla mnie nic ciekawego. FPSy wzrosły mi może o 5 i już nie ścina przy ładowaniu tili. Za to mamy niezłe spowolnienie gry. Czyli jednym słowem dużo szumu zrobili a nic z tego nie wyszło.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz


Jest opcja do włączenia żeby wczytać wszystkie tilesy - "Load whole map at start".Po włączeniu tej opcji gra , przynajmniej u mnie chodzi znacząco lepiej:)
Odpowiedz


Jeśli chodzi o FPS-y nie widzę żadnych poważniejszych zmian, jednakże oprócz jednego sekundowego freezu nie doświadczyłem nawet chwilowych przycinek. Poza tym faktycznie, ruch AI zachowuje się bardziej inteligentnie i wreszcie widzi przeguby. OMSI 2 powinniśmy otrzymać od razu w takim stanie, w jakim jest teraz po patchu 2.1. Nie ma co się zastanawiać tylko ściągać patcha, jeśli ktoś jest niezdecydowany. BTW spolszczenie do tej wersji ukaże się jutro.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: piotrek017(+1)
Odpowiedz


Hmm... to jest mega dziwne.:P Bez autobusu miałem 70, teraz z autobusem ze śniegiem, o poranku mam 110 FPS.:P
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz


U mnie dalej wielordzeniowość nie działa, po minucie mam freez gry.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz


A ja mam dziwne ściny przy ładowaniu ruchu AI...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości