Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Komentarze i oceny dotyczące OMSI 2


U mnie FPS zwiększyły się może o 5-10. Szczerze, to liczyłem, że ten patch wniesie coś większego, ale widać trzeba jeszcze poczekać.:P
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.05.2014, 23:13 przez Puchalke.)

Doczytywanie segmentów zostało znacznie poprawione za co należy się duży plus. Przy wyłączonej wielowątkowości wydajność jest praktycznie tak samo beznadziejna jak była. Dość sporą zmianę w klatkach (na plus oczywiście) zauważyłem po włączeniu tej opcji, ale w dalszym ciągu prowadzi ona do losowych freezów podczas których jedyne co można zrobić to po prostu wyłączyć proces Omsi. Jakby tego było mało, to logfile kompletnie nic na ten temat nie mówi. Wszystkie testy robiłem na mapie Hamburga z NL202/NG272/MB O305 i przeważnie nie mogłem dokończyć kursu. Co ciekawe, podczas jazdy dołączonym do mapy O405N zrobiłem pełne kółko bez żadnego freeza, ale wyskoczył mi jakiś egzotyczny błąd, którego nigdy wcześniej nie widziałem, jednak po naciśnięciu ok można jechać dalej. Na całej trasie linii 688 klatki nie spadały poniżej 20 a przez większość czasu utrzymywały się na poziomie 24. Jak dla mnie, jest to ze względu na złożoność mapy bardzo dobry wynik.

[Obrazek: QKoKwjm.png]

Wie ktoś może, czy opcja używania tekstur tylko w niskiej rozdzielczości została naprawiona? Do patcha 024 nie zostało to nawet ruszone i tak samo jak w dniu premiery po kilku minutach gra się zawieszała.
Windows 10 Enterprise x64

Intel® Core™ i7-6700K @ 4.20GHz | Cryorig H5 Ultimate | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G 192bit | ASRock Z170 Extreme4 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz | Samsung 850 EVO M.2 120GB | Western Digital Blue 1TB 7200RPM | Fractal Design Tesla R2 500W 80+ Gold | NZXT H440
Odpowiedz


U mnie wystapila niewielka poprawa plynosci. Nie wiem jak z innymi mapami aczkolwiek Szczecin miejscami u mnie mial spadki plynnosci aczkolwiek samej rozgrywce to nie ujmowalo.
Ciekawostka. Po zaznaczeniu opcji wczytywania calej mapy na poczatku, odpalajac edytor mamy wszystkie obiekty umieszczone na mapie plus spliny ( wczesniej obslugiwala to funkcja "load all")
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.06.2014, 10:58 przez chyzy.)

Rano zaktualizowało mi się omsi do nowej wersji:
[Obrazek: 81624142014173028697_thumb.jpg]

Ale jakie zmiany to nie wiem:D
Odpowiedz


- Plugins sorgten für Programm-Abstürze und sind nun wieder kompatibel
- Konvertierung von Karten ins Welt-Koordinaten-System funktioniert nun fehlerfrei (z.B. für Google-Earth-Foto-Import oder Höhenmodell)

Czyli nic wielkiego w sumie...
Odpowiedz


Nie wiem co się stało, ale po tym patchu wczytywanie gry na każdej mapie zatrzymuje się na ładowaniu AI i trzeba włączać menedżera zadań.:(
Odpowiedz


@up: Ja bym ci radził wyłączyć całkowicie ruch AI ja to samo mam i wyłączenie ruchu AI pomogło.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.06.2014, 15:36 przez Tomasz99.)

Ja takie przypadki miałem już w starszej wersji (2.1), uruchamiałem jeszcze raz takową mapę i już było ok. W tej wersji jeszcze nie doświadczyłem takiego przypadku:).
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2014, 14:38 przez Nesty.)

Patch 1.012 dostępny, szczegóły: http://m-r-software.de/omsi/forum/index....post434752
Odpowiedz


Wiadomo co on wnosi ??
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości