Kostki na mapach bez sygnalizacji |
A co ze skrzyżowaniami gdzie nie ma sygnalizacji? Na takich skrzyżowaniach te kostki chyba nie będą działały. Przynajmniej, kiedy ja próbowałem to samochody przez siebie przejeżdżały. Być może to ja coś źle zrobiłem.
![]() Mapie Sosnowca mówimy stanowcze tak!
Na skrzyżowaniach bez sygnalizacji, kostki dają tyle, że pojazdy AI mogą używać kierunkowskazów (o ile oczywiście zaznaczymy taką opcje w programie).Zasady ruchu na danych ścieżkach i tak dobieramy w edytorze w zakładce Traffic Rules.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
W zakładce Traffic Rules z tego co mi wiadomo ustala się pierwszeństwo itd. Używając tych kostek od lisekoneta samochody przez siebie przenikają, przejeżdżają, a to chyba przez to że skrzyżowanie jest zbudowane jest tylko 5m na kostce, a reszta na invisach.
![]() Mapie Sosnowca mówimy stanowcze tak!
Żeby działały zasady ruchu drogowego, całe skrzyżowanie musi się opierać na jednej kostce. Jeżeli skrzyżowanie będzie zbudowane jak w poradniku, czyli z wielu kostek i na dodatek ścieżki będą zbudowane ze splinów, nic z tego nie wyjdzie.
Nie będzie też działać, jeżeli kostka będzie miała tylko jeden kierunek jazdy (całe skrzyżowanie z kilku kostek), a ścieżki będą zbudowane w OMSI Crossing Editor. Ruch drogowy będzie działać tylko wtedy, jeżeli na jednej kostce, zostaną zbudowane wszystkie ścieżki dla skrzyżowania w OMSI Crossing Editor. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |