Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Kostki sterujące AI

#1

Witam .

Mam pytanie.
Jak zaprogramować kostkę AI na krzyżówce bez sygnalizacji tylko ze znakami.
Normalnie wiem jak zaprogramować ( parent to) z sygnalizatorem , ale jak to uczynić na zwykłym skrzyżowaniu?.

Dzięki za odpowiedzi.
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.02.2014, 20:37 przez mpaw82.)

Musisz mieć sygnalizację na skrzyżowaniu, jeżeli pojazdy mają reagować na jakieś cykle. Jednakże nikt nie powiedział, że sygnalizatory muszą być widoczne;)

Natomiast jeżeli chcesz wprowadzić tylko zasady ruchu drogowego, musisz wywalić cały wpis odnośnie cyklu świateł. Potem tylko ustalasz reguły w edytorze. Oczywiście musisz pamiętać, aby ścieżki na skrzyżowaniu były podpięte tylko pod jedną kostkę.
 Podziękowania za post: lisekonet71(+1)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.02.2014, 21:05 przez lisekonet71.)

a widzisz:) racja z tymi sygnalizatorami , o tym nie pomyślałem , ale ogólnie chyba Ty pisałeś poradnik do kostek Ai , nie wiem czy to jakaś nowość czy nie , ale wg.mnie nie trzeba prowadzić i przerzucać wszystkich ścieżek do OmsiObjEditP , wystarczy zrobić splin 1m z kostką z danymi i podpinać go przed sygnalizatorem , i dalej tworzyć skrzyżowanie jakie się chce i także wszystko gra idealnie. Fakt że wtedy każda scieżka musi mieć swoją kostkę. W poradniku strasznie zawile jest to opisane. Pozdrawiam

Ps. Chyba że te przerzucanie całych scieżek jest potrzebne do wymodelowania całego skrzyżowania , a nie składania go w edytorze.
Odpowiedz

#4

Czy byłaby szansa na stworzenie przez kogoś kto sie orientuje w temacie,kodu sygnalizacji tylko dla zachowania przepisów , ponieważ po wyrzuceniu wpisów o sygnalizacji ,tak jak pisał kolega mpaw82 , nie moge ustalić priorytetu drogi main lub said dla kostki.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości