Kostki sterujące ruchem AI |
Witam tworzę sobie mapę i zatrzymałem się na kostkach sterujących ruchem AI, a mianowicie mam problem z dwiema sprawami związanymi z tym właśnie kostkami ruchu AI. A więc jest 5 różnych kostki ruchu AI i po sparowaniu ich z sygnalizatorami w każdej z tych 5 kostek jest 13 opcji do wybrania czy mógł by mi ktoś pomóc i opisać te 13 opcji. Bo mój problem polega na tym że nie wiem która opcja jest dla pieszych która opcja to jest podporządkowana, a która jest główna. Co oznacza w tych kostkach np. opcja:
1: DÓL 7: GÓRA 8: STRZAŁKA GÓRA 12: W PRAWO STRZAŁKA WIZUAL Co oznacza dół, góra, wizual co jest dla pieszych proszę o pomoc i opisać mi każdą opcję ???.
Ja się na kostkach słabo znam, więc nie pomogę, ale dla osób wtajemniczonych przyda się jeszcze informacja skąd te kostki masz, bo nie wygląda, jakby były tworzone od podstaw przez Ciebie, więc powinno to pomóc w rozwiązaniu problemu.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Mi się wydaje że te kostki są z mapy Szczecina lub Wrocławia bo tylko z tych map używam obiektów a folder w obiektach nosi nazwę KOSTKI NA MAPE AI.
PS. Jest filmik na Strefie gdzie jest robione jak zrobić skrzyżowanie, ale niestety nie ma nic co jak oznacza.
Jeśli chodzi Ci o kostki, to przedstaw mi na PW skrzyżowanie, które byś chciał obsłużyć. Wystarczy jedna kostka dla jednego skrzyżowania. Do tego dostosowuje się odpowiednie czasy z Edytora Skrzyżowań, a następnie dopasowujesz to wszystko do odpowiednich pasów ruchu lub dla pieszych.
A więc jeśli możesz, prześlij mi to na PW.
Z mojej mapy na pewno nie bo w opcjach mam zapisane jeżeli już to np. main side, side lewo... prawo itp. czegoś takiego jak góra dół u mnie niema
![]() Najlepiej poćwicz programację kostek z jakiegoś tutka, i wtedy nazwij ją sobie jak chcesz plus opcje do poszczególnych kierunków ruchu. Dzięki za 700 plusów
![]()
Witam mam problem tego typu że nie mogę sobie stworzyć kostki AI żeby posiadała 4 sekwencje ruchu pojazdu widoczne jak na zdjęciu:
![]() Oznaczyłem te ruchy kolorami jak bym chciał żeby pojazdy AI się poruszały. Niestety w podstawowej kostce Main X Side są podane tylko dwa ruch dla pojazdów AI i pieszych a ja bym potrzebował dla 4 ruchów. Obejrzałem filmik Heira o kostkach AI, przestudiowałem wątek na Strefie http://strefa-omsi.pl/Watek-Sygnalizacja...gnalizacja i nie mogę sobie poradzić z tym. Zedytowałem sobie kostkę ale coś w niej źle robię i nie wiem co. Poniżej daję kostkę zedytowaną przeze mnie. PS. Ruch na czas zrobienia screena został usunięty.
Nie wiem o co Ci chodzi, ale widzę błąd: [traffic_lights_group] to nie jest suma wszystkich 4 cyklów, tylko czas 1 cyklu tzn. każdy trwa w tym samym czasie i w jedną stronę jest zielone, w drugą czerwone. Powinieneś ustawić na 60 sekund.
To nie jest to bo jak robię test to wszystkie światła mają tylko 2 sekwencje, a robię je przez SDK taką szybką kostkę testową i dalej to samo to nie jest ten czas 60 sekund, to musi być coś innego.
Problem rozwiązany wziąłem kostkę z innej mapy z edytowałem i już działa wszystko dobrze
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |