Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje


Ja bym pierw chciał aby wireframe pokazał. Bo jak na razie wiemy że silnik się nie zmieni, to przy kilku takich skrzyżowaniach może z 10FPS będzie.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz


Co jakiś czas edytor przełączał się sam na wireframe. Można było zobaczyć jak to wygląda.
[Obrazek: uAJckdc.png]
Odpowiedz

 Podziękowania za post: Alex Simulations(+1)
Odpowiedz


[Obrazek: 83-lotus-20180220-105400-png][Obrazek: 84-22290626-1509337095779518-669131123-o-jpg]
Odpowiedz


Te domki coś wyglądają znajomo...;)
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
 Podziękowania za post: Konduktor5-8(+1)
Odpowiedz


Jeśli na drugim zdjęciu chwalą się światłem, to gratuluję dzielenia się ze społecznością skopanym elementem tworzenia aplikacji, ewidentnie widać, że światło pada w odpowiednim wymiarze tylko na kostkę (obiekt (?)) na której się znajduje. Coś takiego nie ma prawa bytu przy obecnym rozwoju technologi:(
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.06.2018, 22:00 przez Szaqql.)

Tyle że te dwa zdjęcia są już stare...pojawiły się z się chyba z dwa lata temu albo rok tutaj: https://www.lotus-simulator.de/index.php?features-en/
 Podziękowania za post: pause1(+1)
Odpowiedz


Nowy filmik z edytora, tym razem na warsztat tekstury

[Obrazek: uAJckdc.png]
Odpowiedz



  1. Opinia niebędąca konstruktywną krytyką:
    Narzędzie jest wdrożone jak najbardziej sensownie i w klarowny dla użytkownika sposób, jednak przyszłych twórców map proszę o wstrzymanie się od obróbki tekstur main/detail tak jak czyni to na filmie pan Florian. Szczególnie pokazane w przypadku trawy mieszanie koloru z kolorem może wprowadzić ludzi bardziej obeznanych w silnikach graficznych w stan przedzawałowy.
  2. Konstruktywna wątpliwość co do istotnej kwestii ostentacyjnie pominiętej na filmie:
    Regulacja połysku przy pomocy kanału alpha. Przejrzałem wszystkie odcinki, gdzie pojawia się produkcja tekstur - ani razu nie zostało wspomniane, czy alpha reguluje ostrość odbicia - w tym przypadku promień jasnej plamy (w nomenklaturze fachowej roughness, czyli szorstkość materiału), czy natężenie światła odbitego (specular). Pominę już fakt zastosowania shadera spec-gloss w epoce PBR, tym niemniej dobra byłaby chociaż możliwość regulacji obu tych parametrów dla każdego piksela z osobna.

[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: Skiv(+1) , Google(+1)
Odpowiedz


A ta gra będzie na innym silniku czy tym samym co OMSI 2?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości