| Laweta - czy potrzebna | |||
Witajcie,
Jak sądzicie - czy dodanie do gry lawet na podwoziu ciężarówki urozmaiciło by rozgrywkę? Czy da się zrobić pneumatyczne zawieszenie, oraz pneumatyczny najazd? Pozdrawiam PS: Jeżeli zły dział - wybaczcie jestem tu nowy :/
Zaraz nie będzie to OMSI tylko jakiś symulator jazdy pojazdami po mapach.
![]() Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.
Akurat uważam że laweta niekoniecznie bardziej autobus techniczny który miałby skrypt na holowanie innego autobusu.
![]()
Skryptu na holowanie innego autobusu nie da się wykonać
Można co najwyżej zrobić model sztywnego holu i na jego końcu jakby umieścić inny autobus. W pliku .bus na końcu się doda [coupling_back] i [couple_back] i można wtedy pośmigać z czymś co udaje ciągnięty pojazd ale nie da się podczepić w grze na pewno.
No ale czy fizyka i mechanika gry pozwala na to aby holownik zaczepial o autobus jakimś elementem i wtedy go ciągnął?
Tak jak napisałem, można stworzyć osobny autobus do wyboru (do postawienia na mapie) który by składał się z ciągnika i ciągniętego wozu. @KMSzczecin przestań głupoty gadać, proszę ja Cię.
Mi chodzi raczej o dodatkowy pojazd, który spawnuje się w przypadku mocniejszego uszkdozenia autobusu!
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |



![[Obrazek: sYPhfuv.png]](https://i.imgur.com/sYPhfuv.png)
![[Obrazek: tbAFzek.png]](https://i.imgur.com/tbAFzek.png)
![[Obrazek: poznan-logo.png]](http://www.judo-poznan.pl/wp-content/uploads/2015/04/poznan-logo.png)
Można co najwyżej zrobić model sztywnego holu i na jego końcu jakby umieścić inny autobus. W pliku .bus na końcu się doda [coupling_back] i [couple_back] i można wtedy pośmigać z czymś co udaje ciągnięty pojazd ale nie da się podczepić w grze na pewno.
![[Obrazek: sygL11fd971ee2249f1a0c.png]](http://img.ttsk.ngo/images/2020/03/28/sygL11fd971ee2249f1a0c.png)
![[Obrazek: sygM11058bcf9203034101.png]](http://img.ttsk.ngo/images/2020/03/28/sygM11058bcf9203034101.png)