Lustro drogowe |
Szanowni użytkownicy.
Czy ktoś z Was ma może koncepcję, w jaki sposób wykonać lustro drogowe do Omsi? Chodzi rzecz jasna o odbicie, tak aby pokazywało stan rzeczywisty tego, co przed nim. Uprzejmie proszę o wszelkie sugestie.
Ostatnio sam się nad tym zastanawiałem. Wydaje mi się że po pierwsze trzeba uderzyć do skrypterów, potem model i to scalić. Jeżeli odpowiednio zmodyfikuje się wpis to będzie działo jak lustro z autobusu pokazujące jakiś dany obszar/kąt. A to nie byłoby wcinające FPSy ponieważ OMSI ma bajer wyłączania lustra w celu optymalizacji.
Skrypt znany z autobusów nie działa z prostej przyczyny, pokazuje on odbicie, ale tego co w lusterku autobusu. Ma ktoś jakieś pomysły?
Trzeba go odpowiednio poprawić i zrobić tak, żeby działało to na mapie. Z tym do skryptmanów uderzaj. BO SIĘ DA
![]()
Skąd niby wiesz, że się da? Zapewniasz tego a nie jesteś pewien. Też nad tym się zastanawiałem i jestem niemal przekonany, że jest to niewykonalne. Poza tym jak by było wykonalne już dawno by to było w omsi, jakieś japońce by to wymyślili czy ktoś inny a tak to tego nie ma i nie zapewniaj jak nie masz żadnych potwierdzeń.
Jedynym wyjściem jest chyba lustro z widokiem statycznym, walnąć screena z mapy i heja
![]() ![]()
Tekstura ze screena.
![]() ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA! |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |