MAN NG272 czyli projekt M&R autobusu przegubowego |
Zrobić wewnętrzną stronę przegubu to nie jest żaden problem. Jedna funkcja w Blenderze i mamy wewnętrzną stronę.
![]()
ja jestem ciekawy optymalizacji "przegubowca" - czy będzie cięższy od kolegów piętrowców albo od krótszego braciszka czyli NLki
TO nie trzeszczenie tylko sygnał złamania przegubu
![]() Dzięki za 700 plusów
![]()
Przecież NG272 ma praktycznie identyczny pulpit co SD'ki...
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Ludzie to są przygłupy. Dostał taki Omsi 2 w ręce, zamiast sprawdzić przegub i inne możliwości, to zapieprza 80, powoduje wypadki i praktycznie ciągle po prostej... Mam nadzieję, że dzisiaj lepsze filmy będziemy mieli okazję oglądać, Chris zapowiedział wczoraj, że na dzisiaj lepiej się przygotuje.
http://www.youtube.com/watch?v=sSxnTtCEMhs wywiad z Marcelem, oraz przejazd przegubem+pasażerowie!
Tak szczerze ode mnie..
Ja tu widzę mało realizmu, przegub zachowuje się zbyt sztucznie, wydaje się być lekki. Gdy autobus jedzie szybko to wtedy na przegub działa siła odśrodkowa i znosi go bardzo do krawędzi, a tu tak jakby tego nie było, a przy dużej prędkości (jak widać na filmikach) powinno to widać. Ja jestem trochę zawiedziony. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |