Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


MAZ 104

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2016, 11:28 przez Spons_.)

[Obrazek: nACvNFZ.jpg]

Model: MAZ 104 (МАЗ 104)
Autorzy: Dhanny, il_86, Slavok, Denklin, Alen, IkarusSTR, Aleksei2506
Skrypty: Denklin, Dmitrij, Slavok, Aleksei2506
Konwert: Aleksei2506
Dźwięki: DarkWolf, Denklin, IkarusSTR, Laci-BAS, M&R

Źródło: Link
Download: Link


Opis:
Kolejna białoruska produkcja.

Screeny:
[Obrazek: jpQkcXj.jpg]
[Obrazek: IOmyhPj.jpg]
[Obrazek: 4dVJlOe.jpg]

Przyjemnej jazdy!


Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
Odpowiedz

#2

Przejechałem się i muszę powiedzieć że dobrze wykonany model. FPSy tak samo są na dobrym poziomie.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.06.2013, 19:51 przez kacper_IK160P.)

Ciekawa konstrukcja, powstała na bazie niskopodłogowego modelu 103, a jest pojazdem średniopodłogowym, wyposażonym w klasyczny most napędowy (nie portalowy). Silnik zamontowany jest poziomo z tyłu, a nie w zabudowie wieżowej, jak w 103. Silniki to JaMZ 236 M2 (180 koni, wolnossący) i JaMZ 236 NJe/NJe2 (Euro I/EuroII) o mocy 230 KM, z turbiną. Przekładnie w zasadzie wyłącznie ręczne, ze względu na unifikację z ciężarówkami tej firmy. Jedna to JaMZ 236P/Ł (5 biegów, niesynchronizowany wsteczny), druga to JaMZ 238 (8 biegów, synchronizowane wszystkie biegi bez wstecznego, 2 demultiplikatory, co w efekcie daje tak jakby 24 biegi informacja ta wynika ze złego tłumaczenia, ze strony http://sds.yaroslavl.ru/kpp/kpp238k.html wynika, iż jest to 4-biegowa skrzynia z "podwojonymi" biegami - do zastosowań ciężarowych). Fajna odmiana wśród zalewu niskaczy i marszrutek. Można było go doposażyć w okna przesuwane (proporcje 1/4, 1/2, 1/3). Już, niestety, nieoferowany.

Daję link alternatywny: usunięty. Autor nie zastrzegał, więc chyba można. W razie gdyby wygasł - pisać!

/ Link przypiąłem także do pierwszej wypowiedzi. - skawek /
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Odpowiedz

#4

Po ściągnięciu, pliku, otrzymujemy w paczce 2 MA3-y.
MA3 104.021 ze skrzynią manualną, i MA3 104.025 ze skrzynią automatyczną.
Odpowiedz

#5

Podoba mi sie ten model i faktycznie jest "lekki". Manual działa kapitalnie. Przyjemnie sie jeździ. Tylko jak uruchomić silnik za pomocą klawiatury bo pod M nie działa i trzeba myszką.
Odpowiedz

#6

Nie wiem czy to pełna wersja skończona tego modelu, ale nie udaje mi się nagrzać wnętrza pojazdu. Ktoś wie jak to zrobić ?
Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
Odpowiedz

#7

Kolejny, bardzo dobry MA3 do OMSI.;) Na uwagę zasługuje bardzo dobrze zrobiony pulpit, ustawienie kamery kierowcy, przedział pasażerski oraz ładna bryła modelu.:) Mam mieszane odczucia co do dźwięków - niby ładne, ale jakościowo chyba nienajlepsze.
Warto dodać, że model jest lekki jeśli chodzi o FPS'y.:) Polecam, gdyż jeździ się nim naprawdę przyjemnie.:)
Odpowiedz

#8

Witam, czy ktoś mógłby spolszczyć ibis w tym autobusie ? I jeszcze jedno: w tym autobusie lewe lusterko ma obraz z prawego, lusterko na przedział pasażerski ma widok kierowcy, a prawa widok środkowego. Ktoś da rade to zrobić ?
http://vbkm.xaa.pl/

Zapraszamy!
Wydanie najnowszej mapy już wkrótce !:)
Odpowiedz

#9

Co do lusterek - gdy miałem OMSI 1.01 to wyglądały tak jak u Ciebie. Gdy wgrałem patcha 1.04 są poprawnie. Wniosek? Autobus robiony (raczej) na wersję 1.04.
Odpowiedz

#10

jakie jest hasło do modelu?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości