-
chyzy
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 10
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
34
Polski symulator pojazdów szynowych.
Więcej na www.eu07.pl
Właśnie wyszła nowa paczka.
O to zmiany i nowości:
Kod: Usprawnienia i nowe funkcje EXE
Odczyt częstotliwości WAV - częstotliwość jest odczytywana z pliku i tempo odtwarzania jest automatycznie korygowane. Nie oznacza to jednak, że zmienione zostały wytyczne odnośnie dźwięków!
Brak toru w evencie warunkowym - obecnie taki brak zostanie zalogowany w errors.txt i sprawdzanie warunku zostanie zablokowane
Zmiana kierunku EZT na W4 - przywrócona została możliwość zmiany kierunku jazdy dla EZT poprzez umieszczenie znaku @ w rozkładzie
Blokada multisamplingu - dla kart firmy Intel parametr ten został automatycznie wyłączony wskutek wielu zgłoszeń problemów z tymi kartami
Uporządkowane kwestie kabin i kierunków - aktywację wirtualnych kabin (ustalenie odpowiedniej wartości CabNo w pozostałych członach) wykonuje obiekt zarządzający składem na początku symulacji oraz przy przemieszczaniu
Łączenie drutów - po wczytaniu scenerii wykonywane jest łączenie drutów (InitTraction)
Prawidłowe znaczenie Opacity - będzie interpretowane zależnie od parzystości parametru convertmodels
Drzewko dla komórek pamięci i modeli - do wyszukiwania w drzewku dołączyły komórki pamięci oraz modele, wyszukiwane w fazie InitEvents
Poprawione przechodzenie pomiędzy kabinami - zdarzało się iż w pojazdach wieloczłonowych po zmianie kabiny przestawały działać urządzenia kontrolne i sterujące. Zostało to naprawione
Załączanie baterii i zmiana niskiego napięcia - wstępnie dodana możliwość załączenia baterii za pomocą klawiszy Shift+j
Flagi stanu AI - napisy w trybie F2 wyświetlają flagi AI, w postaci ciągu bwaccmlshhhoi. Ustawiona flaga powoduje zmianę małej litery na dużą
Działające zawory rozrządcze - W/K prosty (bez nastawiacza GP), Knorr EP (prosty), KE (we wszystkich kombinacjach) Oerlikon LSt (lokomotywowy), ESt 3/3AL2/4, EP2
Działające zawory maszynisty - Knorr H14K1, St113 (EP), H1405 (D), Matrosow M394. Oerlikon FD1 (D), FV4a , FVel6 (EP)
Wyłączenie hamulca - hamulec pojazdu może być odłączony poprzez naciśnięcie kombinacji Ctrl+Num 6. Włączenie odbywa się poprzez tę samą kombinację. Tak jak w rzeczywistości, powoduje ona automatyczne zahamowanie pojazdu
Bezstopniowe działanie kranu FV4a - zawór ten działa obecnie bezstopniowo pod standardowymi klawiszami Num 3 i Num 9
Nastawianie regulatora ciśnienia - klawiszami Ctrl+Num 3/Num 9 można odpowiednio regulować ciśnienie na pozycji jazdy
Nastawienia hamulców we wpisie - jeśli pojazd jest w składzie (trainset), to można nastawić pewne parametry hamulców bezpośrednio we wpisie i zostaną one zastosowane przy uruchamianiu symulatora
Nowości
Lokomotywa EU07 (303EB) wraz z kabiną (szogun)
Lokomotywa EU/EP07 4E przystosowana do standardu 303E (nowe pudło, wózki oraz detale) (szogun)
Lokomotywa ET22 (poprawiona bryła pudła i jego zmapowanie oraz detale) (szogun)
Kabina SU45 adamst (modyfikacja kabiny Bombardier'a dla potrzeb Trainz'a) szogun (przystosowanie do MaSzyny)
"Quark Reloaded" - przebudowa scenerii Quark (Ra)
Scenariusz "Bałtyk CTL" (kamil1306)
Scenariusz "Zwierzyniec ED72" (Woku)
Scenariusz "Zwierzyniec TLK" (szogun)
Dopasowanie czasu i pory dnia w sceneriach oraz korekta SKP, rozkładów itp. (popatrz)
-
DAVE123
GDYNIA
-
-
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03-2013
Reputacja:
6
Chciałbym, pobrać tą grę, ale nie mam konta na torentach. Czy mógłby ktoś podesłać jakiś alternatywny link do gry? Będę bardzo wdzięczny
-
chyzy
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 10
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
34
Jakie konto na torrentach? Po co? Na stronce/forum eu07 masz link do torrenta. Ściągnij sobie tylko program np utorrent i otwórz nim plik torrent maszyny. Innego źródła nie ma.
-
erap2
JA
-
-
Liczba postów: 408
Liczba wątków: 31
Dołączył: 02-2013
Reputacja:
68
Sorry za odkop, lecz na maszynowym forum bym się z tym to z bocznicą poznał.
Mam pytanie, czy ktoś z was wie jak zapisać teksturę w DDS, żeby była normalnie widoczna?
-
dawid5971
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 3
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
0
Maszyna ma zrypaną fizyke , poniewaz ja na moczniki popych , jedna tamara2 uciągłem 52 wagony , przy czym w realu tamara nawet by nie ruszyla
-
Golfsztrom
Kartónová lepenka
-
-
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 33
Dołączył: 02-2014
Reputacja:
83
@ dawid5971
Jak ustawiasz skład to tam w rogu jest waga wagonu którą możesz edytować, domyślnie jest tam 0
-
dawid5971
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 3
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
0
Zmiana wagi wagonu nic nie dała , mialem jedna tamare , 79T w jednym wagonie , ok 5tys ton caly pociąg , i dalej była zryta fizyka , a grałem na mocznikach , i jedna maszyną wciągłem 5tys ton pod tą górke ;/
-
dawid5971
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 3
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
0
Witam , koledzy wie cie może jak się robi mapy do maszyny ??
-
erap2
JA
-
-
Liczba postów: 408
Liczba wątków: 31
Dołączył: 02-2013
Reputacja:
68
W 3dsmaxie modelujesz scenerię z obiektów stworzonych wcześniej, i torów dostępnych na forum.
-
dawid5971
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 3
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
0
Czyli tory i zwrotnice sie ukalada w programie 3d ??
|