| Malowanie Podłoży | |||
|
Cześć
![]() Jakiś czas temu rozpocząłem zabawę z edytorem. Jakoś idzie, obiekty się dodają, ale do szczęścia jednej rzeczy jeszcze brakuje: Jak to jest z malowaniem podłoży? W zakładce terrain mamy okienko ground layers, ale kompletnie nie wiem jak z tego korzystać Czy mógłby ktoś mi to w przystępny sposób (i w miarę całościowo ) wytłumaczyć? Bo jak ja próbuję to robić to ZUPEŁNIE nie wychodzi :/Pozdrawiam!
Tworzę zapowiedzi z użyciem własnego głosu - szczegóły w odpowiednim temacie na forum
zgłoszenia przyjmuję na PW
W to okno wpisuje się różne wartości. Polecam wejść na inne mapy i pospisywać wartości na kartkę papieru, ścieżkę do pliku itp. Jeżeli chcesz np. piach ze Szczecina, wchodzisz w edytor, szukasz w tej zakładce pliku z piachem, otwierasz to okno i spisujesz wartości.
(31.10.2016, 16:34)KMSzczecin napisał(a): W to okno wpisuje się różne wartości. Polecam wejść na inne mapy i pospisywać wartości na kartkę papieru, ścieżkę do pliku itp. Jeżeli chcesz np. piach ze Szczecina, wchodzisz w edytor, szukasz w tej zakładce pliku z piachem, otwierasz to okno i spisujesz wartości. Dzięki za odpowiedź! Problem mam jednak z czymś innym - a konkretnie z dalszą częścią operacji. Nie wiem za bardzo jak malować tymi warstwy czy chociażby ustalać ich kolejność. Czy wiesz może, jak sobie z tym poradzić?
Tworzę zapowiedzi z użyciem własnego głosu - szczegóły w odpowiednim temacie na forum
zgłoszenia przyjmuję na PW
Wybierasz którą warstwą chcesz malować klikając na nią, i trochę wyżej zaznaczasz opcję "Paint on layer" czy jakoś tak. Jak chcesz ją usunąć, zaznaczasz opcję niżej, zaczynającą się słowem "Rubber". Tak, jak byś malował w Paincie.
P.S. Nie cytuje się posta wyżej. Można dostać laciem od moderacji
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |


Czy mógłby ktoś mi to w przystępny sposób (i w miarę całościowo
) wytłumaczyć? Bo jak ja próbuję to robić to ZUPEŁNIE nie wychodzi :/

![[Obrazek: sYPhfuv.png]](https://i.imgur.com/sYPhfuv.png)
![[Obrazek: tbAFzek.png]](https://i.imgur.com/tbAFzek.png)