[Mapa] Felsheim (v1.3) |
Mam pewne problemy z mapą.
1.W niektórych miejscach pojawiają się białe części ulic. 2.Występuje u mnie brak tekstur na górach (najprawdopodobniej). 3.Przy pętli FH-Wilhelmstal Siedlung Hinteraue (końcowy dla linii 1) na około drzew ( chodnik pośrodku pętli ) mam brak chodnika. Nie wiem o co może chodzić czy to jakieś braki czy nie. Map tools nie wykrywa żadnych braków a mapę i grę wgrywałem kilka razy. Jeżeli napisałem w złym dziale to przepraszam.
Spróbuj odpalić mapę edytorem i sprawdzić spójność plików w Steam.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Mapę, obiekty i spliny możesz wgrywać nawet stokrotnie a to może nic nie dać.O ile się nie mylę, to do tej mapy były jakieś dodatkowe pojazdy, mogą być również potrzebne pojazdy statyczne (To możesz sprawdzić otwierając notatnikiem plik parklist_p w folderze z mapą), to może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Wersja 1.3
Autobusy na pętli Felsheim ZOO mają postój przed pętlą i powinny zatrzymują się na pasie bus, ale czasami zatrzymują się na ulicy. Powoduje to zatrzymanie pojazdów Ai-autobusów i samochodów. [attachment=877] Nie wiem co robić. Czy na poprzednich wersji też tak było? Pomocy
Niestety jest to bolączką od pierwszej wersji projektu.
Teoretycznie nie jest to jakiś irytujący problem, bo wystarczy przesunąć czas o kilka sekund i droga wolna. Nie mniej, jak widać autor tego do tej pory nie poprawił. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Za uwarzył, że ten problem jest tylko wtedy, gdy autobus jedzie pusty (brak pasażerów). Wtedy autobus nie wjeżdża na pętle by wypuścić ludzi tylko od razu jedzie na postój techniczny albo, gdy już na postoju technicznym stoi autobus na pasie bus. Wtedy coś się miesza i nie wjeżdża na pas bus tylko jedzie do przestanku i staje na ulicy.
Przejechałem sie linią 6 i niestety brakuje mapy w obu kierunkach a szkoda bo ogólnie projekt jest super.
No więc, tak jak w temacie.
Kod: ====================
Z loga niestety nic nie wynika, upewnij się, że masz najnowszą wersję tego projektu:
Link. Przed uruchomieniem, sprawdź mapę programem MapTools i ew. braki zamieść tutaj. Z tego co widzę, to przynajmniej w wersji 1.03 w podstawowym pliki ailists.cfg dołączonym do mapy, użył pojazdów z płatnego dodatku "Hamburg: Day&Night". W przypadku, gdy nie posiadasz tego dodatku, wchodzisz w źródło projektu, czyli: tutaj. I z pola Alternative AI-Listen wybierasz odpowiadający Ci zestaw. Następnie nadpisujesz pliki i o ile masz wszystkie obiekty i spliny uruchamiasz normalnie mapę. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |