[Mapa] Golczewo 2.0.3 | ||||||
Wyłączenie kolizji jest niemal konieczne w OMSI. Pomijam niewidoczne ściany - ale AI potrafi tak głupio zajechać drogę, że potem się zżymasz, że przez takie coś załapiesz mnóstwo opóźnienia (bo jeśli dobrze pamiętam - po kolizji pokazuje się informacja o opóźnieniu z powodu oczekiwania na policję czy coś takiego). Dlatego też nikt raczej z włączonymi kolizjami nie jeździ - a więc i autorzy map raczej nie testują swoich map z włączonymi kolizjami, bo to nie ma sensu. I kółko się zamyka.
(14.04.2023, 09:51)tjagiel napisał(a): / ciach / A jeszcze dopytam. Czy na podstawce gry i w oficjalnych DLC (z wyjątkiem błędów pojazdów) też bywają takie niewidzialne ściany ? Jazda z kolizjami dodaje realizmu więc tam gdzie można bym zostawiał. A co do wypadków to masz rację. W realu to po tylu wypadkach co ja mam na karcie kierowcy to już dawno bym pewno się świetnie bawił na przymusowych wakacjach fundowanych przez państwo ![]()
Z tego co pamiętam, w podstawce niewidzialnych ścian nie ma - na początku jeździłem z włączonymi kolizjami, a zanim zainstalowałem jakikolwiek dodatek to objeździłem dość mocno mapy z podstawki (cały samouczek na Grundorfie i wszystkie linie w różnych latach w Berlinie) i problemu z niewidzialnymi ścianami tam nie miałem. Podczas jeżdżenia w Berlinie, po pewnym czasie wyłączyłem kolizje z powodu zachowania AI, o którym pisałem wcześniej - i potem już nigdy nie włączałem. Dlatego nie wiem jak wyglada sprawa w płatnych DLC. Co do realizmu to się z Tobą zgodzę - ale mając na jednej szali realizm, a ja drugiej wkurzenie przez zachowanie AI - wybrałem jednak jazdę bez kolizji
![]()
Mapa mnie wciąż zadziwia. Jest naprawdę genialna. Właśnie przed chwilą stałem przed szlabanem linią 84 i przejeżdżał pociąg ! I taka malutka sugestia do Twórcy mapy jak jeszcze coś tu poprawia, że ten pociąg mógłby być trochę głośniejszy
![]() ![]()
Ja nie wiem, czy ten temat poruszano kiedyś, ale się zapytam dla pewności... Chciałem stestować na tej mapie tramwaj NF6D, ale jak ruszę z ustawionym kierunkiem nagle go wywala i pokazuje, że "Zjazd do zajezdni" (sprawdzone przez opcję z napisami "Shift+Y") i od razu wszyscy chcą wysiąść... Czy jest jakaś opcja, aby taki tramwaj trochę dla tej mapy nietypowy jakoś przystosować do jazdy?
![]()
Znajdź w hofie ten kierunek i zmień jego wpis z [terminus_allexit] na samo [terminus].
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
![]() AI próbuje być zbyt miłe na Miranda i mnie przepuścić, jednocześnie blokując całą drogę. Dopiero jak przejechałem obok niego się ruszył.
Zmagam się z problemem stojących tramwajów w ruchu AI, które zamiast jechać to jak święte krowy stoją na torach blokując ruch. Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie tego problemu?
Zmagam się z problemem odnośnie tekstur. Większość wiat przystankowych, niektóre "ściany" i nie tylko posiadają całkowicie białe tekstury. Link do screenshotów: https://www.mediafire.com/file/65hjp78lk...y.zip/file
Wie ktoś może jak to rozwiązać? Z góry dziękuję ![]() | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |