- 
					mati555
 
  VIP 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 558 
Liczba wątków:  12 
Dołączył:  01-2013
Reputacja:  
850
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
   
    
		
			
			
				
					- 
					Jelczyk2019
 
  Użytkownik 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 29 
Liczba wątków:  2 
Dołączył:  10-2019
Reputacja:  
73
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
   
    
		
			
			
				
					- 
					Iwo
 
  halo? 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 211 
Liczba wątków:  20 
Dołączył:  08-2015
Reputacja:  
685
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
			
	Brakuje Ci obiektów, przeskanuj mapę maptoolsem. Swoją drogą, ładne błędy sypie log nt. pojazdu :p
	
	
	 
		
	
 
			
 
		
   
   
    
		
			
			
				
					- 
					PatrykBe
 
  Użytkownik 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 27 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  06-2017
Reputacja:  
11
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
		
		
		 19.01.2022, 11:18 
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.01.2022, 17:59 przez PatrykBe.)
						
	 
			
	Witam, mam taki problem z Mącznem, niby wszystko fajnie, ale brakuje niektórych tekstur oraz po postawieniu autobusu FPSy spadaja tak o co najmniej 30 Fpsów, zamieszczam logfile i fotkę. 
Fotka
logfile
	
	
	
		
	
 
			
 
		
   
   
    
		
			
			
				
					- 
					Vorph
 
  Użytkownik 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 5 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  12-2020
Reputacja:  
0
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
			
	Hej 
Dopiero zaczynam swoją przygodę z OMSI 2 i po zainstalowaniu jako pierwszej nowej mapy Mączno maptools pokazuje brak aż tylu plików: 
 Kod: Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\a7.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\a7s.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\b20s.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\b21.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\b22.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\c2.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\c4.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\c5.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\c9.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\d6.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\edit_biala_3wiersze.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\slup00.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\slup01.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\t3a.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\U\u5a.sco 
Sceneryobjects\ADDON_PolskieObiekty\Szczecin\garaze_00.sco 
Sceneryobjects\gcW_streetobjects_1.3\Sceneryobjects\ADDON_gcW\schranke_rechts.sco 
Sceneryobjects\Heir - Gdynia\Pas kwiatow\Paskwiatow.sco 
Sceneryobjects\Heir - Gdynia\Pas zieleni\Pas zieleni.sco 
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Forest_Back.sco 
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Hecke.sco 
Sceneryobjects\kanal pl\kanal2.sco 
Sceneryobjects\kanal pl\kanal3.sco 
Sceneryobjects\Kioski 3\Ruch\moropen.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_1_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_1_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_1_D.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_2_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_2_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_3_A.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_3_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_3_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_4_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_4_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_6_A.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_6_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_6_D.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_7_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_7_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_8_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_8_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_9_A.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_9_B.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_9_C.sco 
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Zidka_2_B.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\blok 2.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\Blok 2\blok 2.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\blok 3\blok3.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\blok 6\blok 6.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\blok1.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\dmk1.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\dmk2.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\dmk3.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\dom 2\dmk2.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\dom 4\dmk4.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\dom 5\dmk5.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\domy szeregowe\dom szeregowy 1.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\domy szeregowe\dom szeregowy 2.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\domy szeregowe\dom szeregowy 3.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\Latarnia 2a.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\Latarnia bez slupa.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\OMSI2\slupek1.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\stary bud 2\stary budynek mieszkalny 2.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\stary bud 3\stary budynek mieszkalny 3.sco 
Sceneryobjects\mmiki26\studzienka telekomunkacyjna2.sco 
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_274-1_30erZone_MitMast.sco 
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_274-2_30erZoneEnde_MitMast.sco 
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_OhneMast_VerbotAllerKFZ.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 1\drzewo male.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 2\drzewo gigant.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 3\drzewo male.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 3\drzewo srednie.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 4\drzewo srednie.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 6\drzewo duze.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 6\drzewo gigant.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 6\drzewo male.sco 
Sceneryobjects\Nowe drzewa mmiki26-Heir\Zestaw 6\drzewo srednie.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun1.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun1k.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun1o.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun2o.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun3.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun4o.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun5.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun5k.sco 
Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun5o.sco 
Sceneryobjects\Polskie sygnalizatory\S-1\S-1.sco 
Sceneryobjects\Polskie sygnalizatory\S-1\S-1_Overhead.sco 
Sceneryobjects\Polskie sygnalizatory\S-1\S-1_Overhead_Blind.sco 
Sceneryobjects\Polskie sygnalizatory\S-5\S-5.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 1\Poprzeczka - 3m\poprzeczka3m.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 1\Poprzeczka - 5m\poprzeczka5m.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 1\Slup sygnalizacyjny - lewy\sluplewy.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 1\Slup sygnalizacyjny - prawy\slupprawy.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 2\Poprzeczka - 1m\poprzeczka1m.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 2\Poprzeczka - 2m\poprzeczka2m.sco 
Sceneryobjects\Slupy sygnalizacyjne\Zestaw 2\Slup sygnalizacyjny - lewy\sluplewy.sco 
Sceneryobjects\Sygnalizatory Heir\Slup.sco 
Sceneryobjects\Szczecin\linie_nocne.sco 
Sceneryobjects\Szczecin\przystanek_ocynk_slupek.sco 
Sceneryobjects\Szczecin\tablica_rozklady.sco 
Sceneryobjects\Trees_MC\shrubbery_01_05_nocollision.sco 
Sceneryobjects\Trees_MC\shrubbery_03_10_mod.sco 
Sceneryobjects\Trees_MC\shrubbery_04_10_mod.sco 
Sceneryobjects\UL\diry\dira_4.sco 
Sceneryobjects\UL\diry\dira_5.sco 
Sceneryobjects\UL\diry\dira_6.sco 
 
Splines\Szczecin\kraweznik-trawa-bez.sli 
Splines\Szczecin\kraweznik-trawa-nor.sli 
Splines\Szczecin\kraweznik-trawa-szer.sli 
Splines\Szczecin\laty_drogowe_0,5.sli 
Splines\Szczecin\laty_drogowe_1,0.sli 
Splines\Test_skrzyzowania\invis_sidewalk.sli 
Splines\Test_skrzyzowania\invis_sidewalk3.sli 
Splines\Test_skrzyzowania\Kraweznik_0,1m.sli 
Splines\Test_skrzyzowania\Kraweznik_0,2m.sli 
Splines\Wabrzezno\chodnik_polbruk_5m\Polbruk_C 5m.sli
 
Proszę o pomoc   Z góry dziękuję. Pozdrawiam
	
	
	 
		
	
 
			
 
		
   
   
    
		
			
			
				
					- 
					Goppel
 
  MAN kann.  
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 1,982 
Liczba wątków:  18 
Dołączył:  01-2013
Reputacja:  
1,025
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
			
	Spróbuj pobrać brakujące pliki - najlepiej wyszukując nazwę folderu ("Kostelec T18 OMSI") w Google, wrzucić je gdzie trzeba i powinno działać. Jeśli zabraknie  pojedynczych plików lub jakiś folder będzie trudnodostępny to mamy taki wątek, w którym można poprosić o podlinkowanie go.
	
	
  
	
		
	
 
			
 
		
   
   
		|   Podziękowania za post: |  Vorph(+1) |   
		 |   
	
			
	 
	
 
    
		
			
			
				
					- 
					PatrykBe
 
  Użytkownik 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 27 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  06-2017
Reputacja:  
11
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
			
	Witam. Mam nowy sprzęt i Mączno to jedyna mapa gdzie fpsy spadają. Czy ktoś coś poradzi, wszystko pobrane od autora mapy. 
logfile:
 Kod: http://hostuje.net/file.php?id=e347913f8efaf8d9153b4d7406a4ec4a
  
	
	
	
		
	
 
			
 
		
   
   
    
		
			
			
				
					- 
					
 
  Hejter przodowy 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 791 
Liczba wątków:  21 
Dołączył:  06-2014
Reputacja:  
840
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
			
	Ta mapa jest generalnie dość ciężka ze względu na gęstą zabudowę trasy. Spróbuj ograniczyć ustawienia, zaczynając od zmniejszenia ruchu AI.
	
	
  
	
		
	
 
			
 
		
   
   
    
		
			
			
				
					- 
					PatrykBe
 
  Użytkownik 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 27 
Liczba wątków:  0 
Dołączył:  06-2017
Reputacja:  
11
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
		
		
		 28.01.2025, 08:21 
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.01.2025, 08:29 przez PatrykBe.)
						
	 
			
	 (27.01.2025, 09:11)Ikarus 132 napisał(a):  Ta mapa jest generalnie dość ciężka ze względu na gęstą zabudowę trasy. Spróbuj ograniczyć ustawienia, zaczynając od zmniejszenia ruchu AI. 
To nie będzie problem z optymalizacją tylko z hofem. Np. Na O305,O305G, Ikarusach od Adama czy Jelczach cały czas mam 80-90 Fpsów. Problem pojawia się, gdy pojazd z wyświetlaczami szuka usilnie pliku Maczno_ANX. Np. Problem wyskakuje w Solarisach, Manach i OMSI szuka pliku ANX mapy i po postawieniu np. mana odrazu klatki spadaja nawet do 20 fpsów i logfile pokazuje tysiące błędów pt. Nie znaleziono pliku M1czno_ANX. Próbowałem nazwać pliki Mączno, maczno, m1czno_anx, ale bez znaczenia nie chce ich znaleźć i zapycha się pewnie pamięć, bo błędów jest na tyle dużo, że można scrollować z 5 minut. Nie mam już pojęcia co zrobić, żeby zaczal czytać plik ANX i nie wywalał tysiące błędów, że tego pliku nie znaleziono.  I co ciekawe stawiając autobus na innej mapie z tym hofem Mączna, dzieję dosłownie to samo, a dając hof np. Takiego golczewa na mącznie, wszystko pięknie i elegancko chodzi. Nie wiem jak temu zaradzić, ze nie umie znaleźć tego pliku, którym tam jest w 3 wersjach i z ą, z a i z 1.
	
	
	 
		
	
 
			
 
		
   
   
    
		
			
			
				
					- 
					Sobol3D
 
  DYSK TYSIONC 
					- 
 
					
					- 
 
  
					 
Liczba postów: 251 
Liczba wątków:  47 
Dołączył:  01-2021
Reputacja:  
1,028
 
 
                  
                 
			 
			
			
 
     
    
		
		
			
	Dobra, wiem że offtop i to poleci do kosza. Czy omsi faktycznie obsługuje te polskie znaki czy to ja zawsze miałem z tym jakieś cyrki?
 
 edytował 29.01.2025 08:57 ten post z poniżej podanego powodu:
 
No offtop, ale w PZzD jest wątek, który moim zdaniem jest z tym tematem powiązany. Przeniosłem więc.  
 
4.1 Post nie na temat /+30% 
 | 
 
 
	
	
 
[wymoderowano - Ik132] 
2.1. Wulgaryzmy /+70%
 
	
		
	
 
			
 
		
   
   
	 
 |