Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Mapa]  Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)

#21

Mapa jak zwykle super!

Ale:
Po pierwsze, wszyscy mówią że mapa chodzi doskonale, zero przycinek i wgl. U mnie tak nie jest, owszem mam 20 FPSów na moim rumaku, ale przy ładowaniu terenu spada do 6FPSów, nie zależnie od ustawień. Ma ktoś sposób na to?

Po drugie, priorytet mam ustawiony na 4, lecz nie ma ani jednego tramwaju, ani pociągu. Wie ktoś, dlaczego?
/ Sygnatura została usunięta, gdyż przekraczała dozwolony w regulaminie rozmiar (600x180). /Lion /
Odpowiedz

#22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.03.2014, 18:52 przez skawek.)

Brakuje pamięci na karcie (lub RAM-u jeśli to integra), ewentualnie za mało pamięci przydzielono w ustawieniach.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#23

Co do automatycznych zapowiedzi w autobusach (@2x up) to zależy od autobusu a nie od mapki;)

Co do ścian i wystrzeliwania w powietrze to spróbuj wyłączyć kolizje z terenem;)
[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#24

Pociągi też znikają, śledziłem jeden taki skład od pętli na Gocławiu do przejazdu przez który przebiega linia 59 do Wiszesława. Umieściłem kamerę na tym przejeździe, sygnalizatory o nadjeżdżającym pociągu się paliły chwilę, pociągu nie było, więc zgasły. Ot taki żart drużnika, będzie pociąg, a jednak nie będzie.
Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
Odpowiedz

#25

Ja mam inny problem z tramwajami - pojawia się sam (jeden) wózek. I sobie jedzie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#26

@Goppel: to u mnie jeździ jego brakująca część- wagon z jednym wózkiem. Coś mi się wydaje zę MR na kombinowały z tymi wózkami.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D
[Obrazek: t4agXQ1.png]
Odpowiedz

#27

Żeby tramwaje się poprawnie wyświetlały musicie ponownie zapisać tekstury tych tramwajów w obojętnie jakim programie graficznym i zmienić przy zapisie skalowanie na trochę mniejsze niż było u mnie to pomogło. Pozdr.
Odpowiedz

#28

(03.03.2014, 20:10)WaszkaG napisał(a): Co do automatycznych zapowiedzi w autobusach (@2x up) to zależy od autobusu a nie od mapki;)

Niestety, u mnie w każdym trzeba naciskać Q :S
Szkoda, bo w starszej wersji wszystko działało automatycznie. Mała rzecz a cieszy;)
Odpowiedz

#29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.03.2014, 12:42 przez WaszkaG.)

Panowie mam problem z linią 58 z Gocławia jak wybiorę rozkład i wszystko ustawię to jak ruszam to Następny Przystanek na Shift+y ciągle jest Gocław i łapie opóźnienie po 27 minut... i w ogóle się nie zmienia nawet jak podjadę na następny przystanek ... Czy wie ktoś jak to rozwiązać ?


@2x UP : Zapowiedzi automatyczne zależą od modelu w skryptach jeżeli model nie ma wpisu w którymś ze sryptów to nie będzie automatycznych zapowiedzi np. MANy SD (OMSI 1) miały wydany mod na automatyczne zapowiedzi a w OMSI 2 jeszcze chyba nikt tego nie zrobił;)
[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#30

(27.02.2014, 17:46)Goppel napisał(a): Conajmniej dziwne, że ja mam ten sam problem z takim sprzętem, jak mój...

Grasz na na laptopie, jeśli masz słabą baterię, wydajność drastycznie spada. Trzeba cały czas grać na kablu;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości