Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Mapa]  Städtedreieck (v1.1)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.06.2015, 14:44 przez Spons_.)

Hej, moglibyście mi podpowiedzieć, które pliki odpowiadają za drogi w podanej wyżej mapie? Sprawa prezentuje się następująco:
       
Odpowiedz

#2

To nie jest kwestia jak to określiłeś dróg na tej mapie, a brakujących tekstur.
Jeżeli w paczce z mapą jest folder Texture należy go również wgrać do głównego folderu gry.
Jeśli nie ma:

1. Wchodzisz do folderu maps, szukasz Städtedreieck.
2. Wchodzisz do tego folderu, otwierasz np. notatnikiem plik global.cfg.
3. Szukasz w nim wpisów zaczynających się od:

Kod:
[groundtex]

W tych wpisach masz umieszczone tekstury jakie autor użył na swojej mapie.
Musisz porównać te wpisy z zawartością swojego katalogu Texture.
Jeśli Ci czegoś brakuje, robisz listę i umieszczasz w w tym wątku.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#3

Map toolsem przeskanowałem mapę, brakujące pliki zostały dograne. Takie kwiatki jak w pierwszym poście, pojawiają się z dogranymi, brakującymi plikami.
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.06.2015, 17:54 przez Spons_.)

Czytuj uważnie mój poprzedni post.
Żadne wgrywanie brakujących plików (w sensie splinów, obiektów),
na tą przypadłość, która jest na pierwszym screenie, nie pomoże.

Edit:

Żeby Ci ułatwić zadanie:-)

Lista potrzebnych tekstur:

Kod:
[groundtex]
texture\gras.bmp
texture\gras_det.bmp
0
1
60

[groundtex]
Texture\str_k_kopfstein.bmp
Texture\noise_low.bmp
9
16
4

[groundtex]
Splines\Marcel\texture\str_asphdrk.bmp
Texture\noise_low.bmp
9
60
2

[groundtex]
Texture\DavidM\Schotter.jpg
Texture\noise_low.bmp
8
60
20

[groundtex]
Texture\DavidM\Feld1.jpg
Texture\noise_low.bmp
8
40
1

[groundtex]
Texture\DavidM\Feld2.jpg
Texture\noise_low.bmp
8
40
1

[groundtex]
Texture\DavidM\Sand.jpg
Texture\noise_low.bmp
8
60
1

[groundtex]
Texture\DavidM\Pflaster Rot.jpg
Texture\noise_low.bmp
9
80
1

[groundtex]
Texture\DavidM\kopfstein1.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
80
1

[groundtex]
Splines\Laupendahl\texture\Strab_BthStadtmitte_Tex.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
40
1

[groundtex]
Texture\DavidM\Kopfsteinpflaster.bmp
Texture\noise_low.bmp
9
50
1

[groundtex]
Texture\Staedte3eck\feld91.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
20
1

[groundtex]
Texture\Staedte3eck\feld92.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
20
1

[groundtex]
Texture\Staedte3eck\grasschotter.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
40
1

[groundtex]
Texture\Sand.bmp
Texture\noise_low.bmp
9
50
10

[groundtex]
Texture\Staedte3eck\pflaster_1.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
30
1

[groundtex]
Texture\Kamaz\koppstein_1.bmp
Texture\noise_low.bmp
8
60
1

Jak nie chcesz mieć białych pól na mapie, to musisz mieć wszystkie wymienione wyżej tekstury.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#5

Tak to się kończy jak czata się w biegu/ na szybko. Wielkie dzięki za pomoc, biorę się za szukanie.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości