[Mapa] Städtedreieck (v1.1) |
To nie jest kwestia jak to określiłeś dróg na tej mapie, a brakujących tekstur.
Jeżeli w paczce z mapą jest folder Texture należy go również wgrać do głównego folderu gry. Jeśli nie ma: 1. Wchodzisz do folderu maps, szukasz Städtedreieck. 2. Wchodzisz do tego folderu, otwierasz np. notatnikiem plik global.cfg. 3. Szukasz w nim wpisów zaczynających się od: Kod: [groundtex] W tych wpisach masz umieszczone tekstury jakie autor użył na swojej mapie. Musisz porównać te wpisy z zawartością swojego katalogu Texture. Jeśli Ci czegoś brakuje, robisz listę i umieszczasz w w tym wątku. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Map toolsem przeskanowałem mapę, brakujące pliki zostały dograne. Takie kwiatki jak w pierwszym poście, pojawiają się z dogranymi, brakującymi plikami.
Czytuj uważnie mój poprzedni post.
Żadne wgrywanie brakujących plików (w sensie splinów, obiektów), na tą przypadłość, która jest na pierwszym screenie, nie pomoże. Edit: Żeby Ci ułatwić zadanie ![]() Lista potrzebnych tekstur: Kod: [groundtex] Jak nie chcesz mieć białych pól na mapie, to musisz mieć wszystkie wymienione wyżej tekstury. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Tak to się kończy jak czata się w biegu/ na szybko. Wielkie dzięki za pomoc, biorę się za szukanie.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |