Mapa ze SketchUP'a do OMSI? |
Pamiętam, że kilka lat temu, kiedy OMSI jeszcze nie było tak popularne, ktoś napisał, że skonwertował mapę z Vbusa. Niestety po przejechaniu na następny tile... Obiekt zniknął. Prawdopodobnie jeżeli ktoś nie ma dobrych ustawień (widoczność więcej niż 9 tilesów) to mapa zniknie
![]() Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Przy podziale na kawałki, takim jak przedstawiłeś na obrazku (4 części na jeden tile) z wydajnością czy działaniem wyżej wymienionym przez kolegów, nie powinno być problemów. Z wczytywaniem czy "latającymi obiektami" raczej się nie spotkasz.
Jedyne co może cię "zaatakować" to dziwnie działające światło na niektórych obiektach, dlatego po ukończeniu poszczególnych części mapy powinieneś je konwertować od razu i sprawdzać. Być może konieczne będzie zwiększenie ilości trójkątów na obiektach, gdyż właśnie o nie opiera się "system świetlny" gry. ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Uważam, że taki sposób tworzenia mapy nie ma sensu. Istnieją niemieckie obiekty w postaci placów, oraz dodatków połączonych razem. Stanowi to jeden obiekt /widziałem takie place różnej wielkości/. Niestety są one fpsożerne, tym bardziej, że tekstury są tworzone w bmp. Gdyby ktoś zamienił je na tga, troszeczkę było by to lepsze. Ale tak jak mówię, obiekty są ciężkie.
To są tylko place. A gdy zamienimy je w całego tilesa, to co osiągniemy?
Zależy, co jest na tych placach, to raz. Druga rzecz, to te tekstury. Nadal uważam, że należałoby skonwertować choćby fragment np. Mączna do OMSI i zobaczyć, jak to by działało.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Możemy spróbować skonwertować tę mapę. Przydało by się zebrać kilka osób. Mimo tego gwarancja sukcesu jest znikoma, choć kto wie. Wtedy też wiedzielibyśmy co to oznacza mapa jako jeden obiekt na jednym tilesie.
Mączno skonwertowali Niemcy.
Szkoda, że to kilka budynków na krzyż, więc FPSy będą wysokie. Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW! |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |