-
siwy_Snk
`
-
-
Liczba postów: 594
Liczba wątków: 21
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
89
21.07.2013, 17:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.07.2013, 20:24 przez siwy_Snk.)
Witajcie, skoro i tak już się wydała tajemnica, to już mogę pokazać.
Otóż jakiś czas temu, przy okazji robienia jeszcze innego projektu, wiele osób pytało o właśnie jakiś pojazd pogotowia technicznego, a że nawinął mi się akurat pod ręce Mercedes, postanowiłem go trochę ulepszyć. Jak wiadomo model był w wersji BETA, gdzie było dość dużo niedoróbek i nie do końca dobrze zapętlone dźwięki.

Model został dokończony (dziękuje w tym miejscu  Mattezowi, za nieocenioną pomoc!  ), a dodatkowo została zamontowana sygnalizacja pojazdu uprzywilejowanego, na razie dwu funkcyjna, tj sygnalizacja ostrzegawcza świetlna + dźwiękowa, bądź tylko świetlna.
Lista zmian w porównaniu do wersji pierwotnej: - Stworzona od podstaw nowa tekstura karoserii i drzwi o większej rozdzielczości, z możliwością tworzenia bardziej skomplikowanych malowań ze względu na powiększony szablon;
- Nowy, lepszy skrypt silnika - bardziej realistyczna moc;
- Nowy skrypt skrzyni biegów - teraz nie można zmienić już biegu bez sprzęgła, na 95% będzie działał z G25/G27 (nie mam możliwości przetestować);
- 2 wersje dźwiękowe silnika, wersja wzorowana na ETS2 oraz BAZ Etalon [b]by Mattez;
- Skorygowane kamery;
- Poprawiony boundingbox;
- Zmieniony dźwięk kierunkowskazów;
- Zmieniony dźwięk zmiany biegu;
- Poprawiony dźwięk szyby elektrycznej oraz położenia jego źródła;
- Podzielone wszystkie dźwięki na wewnętrzne oraz zewnętrzne, różniące się głośnością, natężeniem oraz barwą;
- Zmienione ustawienia osi, lepsze skręcanie, wyeliminowane zachodzenie tyłu w przeciwną stronę niż nakazuje fizyka i logika;
- Dodany i zmodyfikowany dźwięk syreny - na zewnątrz głośniejszy, wewnątrz o wiele cichszy;
- Zdemontowane fotele w odmianie Pogotowie Techniczne;
- Zmienione rejestracje na realne (2 do wyboru) by Mr.Yanke$;
- Dodano wersję Policyjną wraz z przedziałem pasażerskim (siedzenia bez TV) // Malowanie by Mr.Yanke$
- Inne rzeczy, o których tu zapomniałem napisać;
-
DAVE123
GDYNIA
-
-
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 0
Dołączył: 03-2013
Reputacja:
6
21.07.2013, 18:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.07.2013, 18:39 przez DAVE123.)
A będzie wersja z pomarańczowymi ''kogutami''??
Modyfikacja bardzo dobra, przydatna
EDIT:
Jak będzie ze zmianą barw. Łatwo??
Ładnie to tak podpierniczać dźwięki z ETS2? 
Spoko maszyna.
-
Rudy
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 754
Liczba wątków: 91
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
137
No nie myślałem że mój pomysł zobaczy realizacje, powodzenia w dalszych pracach.
-
Invis
Nadaktywny
-
-
Liczba postów: 1,745
Liczba wątków: 51
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
379
Właśnie, jak będzie z teksturami?
A drugie pytanie, czy łatwo zmienić kolor tego koguta na pomarańczowy? Czy mógłbyś zrobić wersje z pomarańczowymi kogutami?
~~ Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
-
siwy_Snk
`
-
-
Liczba postów: 594
Liczba wątków: 21
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
89
21.07.2013, 20:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.07.2013, 20:12 przez siwy_Snk.)
O właśnie...zapomniałem dodać...w ogóle to kilka długich dni spędziłem na samym ponownym tworzeniu tekstury karoserii i drzwi, bo na kwadraciku 32px X 32px to nawet Picasso nic nie namaluje. Możecie użyć oczywiście mojej tekstury jako szablonu do innych malowań. Wszystkie tekstury jest bardzo łatwo zmienić, koguty można oczywiście przerabiać nawet na jaskrawo różowy jakby komuś pasowało, kwestia edycji texy + zmiana koloru plam światła w model.cfg.
Co do dźwięków - są 2 wersje, jedna kombinowana z ETS, która moim zdaniem bardzo fajnie mi wyszła, druga z BAZa Etalona autorstwa Matteza oraz trzecia oryginalna, która ma pewne problemy z zapętleniami.
Mogę zrobić i pomarańczowe
EDIT: Przypomniało mi się jeszcze kilka rzeczy, których zostało zmodyfikowanych, to dopisałem do pierwszego posta.
-
chyzy
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 10
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
34
21.07.2013, 20:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.07.2013, 20:20 przez chyzy.)
Świetny pomysł  Czekam na to. Wg mnie należało by poprawić kamere, jest za daleko.
-
siwy_Snk
`
-
-
Liczba postów: 594
Liczba wątków: 21
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
89
21.07.2013, 20:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.07.2013, 20:31 przez siwy_Snk.)
Próbowałem szczerze mówiąc manewrować tą kamerą, ale za każdym razem wciąż przeszkadzała w poprawnym widzeniu obrazu w lusterku ta ramka. Chyba właśnie po to zostało dodane to małe lusterko poniżej, bo w nim widać to, czego nie widać w dużym przez tą ramkę.
EDYTKA: Mógłbym ew przybliżyć tą kamerę jeśli chcecie i zwiększyć jej pole widzenia, co zneutralizowało by trochę to przybliżenie.
-
chyzy
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 10
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
34
Pewnie będą głosy podzielone co do tej kamery. Mi osobiście sie źle na niej jeździ, skręca i w ogóle.
-
siwy_Snk
`
-
-
Liczba postów: 594
Liczba wątków: 21
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
89
21.07.2013, 21:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.07.2013, 21:23 przez siwy_Snk.)
(21.07.2013, 18:20)DAVE123 napisał(a): A będzie wersja z pomarańczowymi ''kogutami''??
Modyfikacja bardzo dobra, przydatna
EDIT:
Jak będzie ze zmianą barw. Łatwo??
(21.07.2013, 18:48)Invis napisał(a): Właśnie, jak będzie z teksturami?
A drugie pytanie, czy łatwo zmienić kolor tego koguta na pomarańczowy? Czy mógłbyś zrobić wersje z pomarańczowymi kogutami?
A proszę bardzo, na specjalne życzenie:
|