Ankieta: Czy ITS MICHALCZEWSKI to dobra firma komunikacyjna ? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
|||
Jestem na TAK. | 14 | 42.42% | |
Jestem na NIE | 6 | 18.18% | |
Mam mieszane uczucia. | 13 | 39.39% | |
Razem | 33 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
Michalczewski Sp. z o.o. | |||
Będziecie przeklinać te drzwi odskokowe, niby nowocześnie wyglądają, ale kierowcy ich nie znoszą, bo się strasznie długo otwierają i zamykają.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Cóż, firma całkiem przyjemna, ale odkąd wróciła do Warszawy, to prawie wszystkie kursy to zastępstwa.
Na 118 jeżdżą ale na 178 to cały czas widzę mercedesy ze Stalowej :/
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Michalczewski sp. z.o.o. to Polska firma transportowa z siedzibą w Radomiu, posiadająca także oddziały we Wrocławiu i Warszawie. Została założona w 1973 r. przez Adama Michalczewskiego pod nazwą: International Transport Spedition. W 1989 r. doszedł transport międzynarodowy. W 1994 r. ITS Michalczewski zaczął obsługę transportu miejskiego w Radomiu MANami NG262, NG272, NG312, NL222 oraz NL313 napędzany gazem ziemnym. 9 lat później, dokładnie 1 czerwca 2003 r. zaczęto obsługę transportu miejskiego w Warszawie, gdzie zajezdnia mieściła się na ulicy Płochocińska 33. Obsługę zaczęto autobusami MAN NL223, które zniknęły z ulic Warszawy w roku 2016. W 2006 r. przyjechały nowiutkie egzemplarze MANa NG363 Lion's City o przedziale taborowym A2xx. Ostatnie egzemplarze zjechały dnia 31.12.2015 r. z Warszawskich ulic. W taki sposób Michalczewski zniknął na 3 lata. Przewoźnik pojawił się ponownie 27.10.2018 r. w Warszawie z 12-sto metrowymi Scaniami CN280UB CityWide napędzanymi gazem ziemnym. Pierwszy egzemplarz pokazano podczas targów Warsaw Ptak Expo 2018 r. w Nadarzynie. Obsługę komunikacji zbiorowej we Wrocławiu, firma Michalczewski Sp. z o.o. rozpoczęła w czerwcu 2015 roku Solarisami Urbino 8.6, MANami NG323 oraz MANami NL293 spełniające emisję spalin Euro 6.
Obecnym prezesem jest Aleksandra Michalczewska-Kucharska. Obecny tabor przewoźnika: Radom: Solaris Urbino 12 CNG: 4 sztuki Autosan M12LF: 27 sztuk Warszawa: Scania CN280UB CityWide CNG: 28 sztuk Wrocław: Solaris Urbino 8.6: 6 sztuk MAN NL293: 29 sztuk MAN NG323: 42 sztuki Jeżeli coś się zmieniło, to proszę o informacje pod postem ![]() | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |