Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie S.A. |
No i mamy ciąg dalszy wojny z PESą.
http://infotram.pl/mpk-krakow-idzie-do-s...92612.html Dodatkowo ujawniono dokumenty z rozprawy w KIO. Oto wyciąg: Cytat:No to mamy oficjalne potwierdzenie co do "jakości" krakowiaków. Powołując się na dokument wydany przez Krajową Izbę Odwoławczą, MPK przez pierwsze 14 miesięcy eksploatacji krakowiaków zgłosiło aż 1700 (!) reklamacji tych wagonów. Uśredniając, daje to blisko 50 usterek na każdy z 36 krakowiaków :o Jest też przyznane, że ich awaryjność była o wiele wyższa niż bombardierów w analogicznym okresie. To chyba zamyka dyskusję odnośnie do jakości wykonania wagonów PESY.
Został ogłoszony przetarg na 150 autobusów elektrycznych jak by ktoś nie wiedział to:
- 100x przegub (18m) - 50x solówka (12m)
Gdybyś śledził na bieżąco informacje dotyczące tego przetargu to byś wiedział, że termin otwarć ofert został przeniesiony na 8 sierpnia.
Do przetargu na leasing 75 autobusów:
- do autobusów przegubowych zgłosił się Solaris Bus&Coach (oferta nie przekracza budżetu zamawiającego) - do autobusów standardowych zgłosili Solaris Bus&Coach i MAN Truck&Bus Company (oferta przekroczyła budżet zamawiającego - przetarg unieważniono) - do autobusów typu Uberland nie zgłosił się żaden z producentów autobusów.
OT.
Halo Kraków! Pytanko mam. Krakowiak ma 3600mm wysokości. Ale dokąd? Do krawędzi dachu, do aparatury na dachu czy do złożonego patyka? Szukam informacji na ten temat i internet niczego konkretnego nie podaje.
(04.09.2017, 23:36)Sebek821 napisał(a): OT.Wydaje mi się, że bez pantografu do wysokości aparatur. Informator podaje tylko wysokość od główki szyny.
Dzięki za szybką odpowiedź. Czyli tak jak przypuszczałem z tą wysokością
![]() ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |