-
Skiv
VIP
-
-
Liczba postów: 380
Liczba wątków: 12
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
167
18.06.2013, 10:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.08.2015, 12:58 przez Spons_.)
Pobrałem, przejechałlem się po Kuszynku w wersji DIWA, i jest jakiś dziwny bug ze zmianą biegów. Dziwnie szarpie przy zmianie z 2 na 3. A so chosi?
/ Z problemami to nie w Pobieralni. Czy naprawdę nikt nie czyta podstawowych zasad i opisów działów? - skawek /
Afff przepraszam bardzo :/
-
kacper_IK160P
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 5
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
138
Sprawdź:
Kod: [const]
antrieb_kuppl_M_up_max
1100
[const]
antrieb_kuppl_M_up_min
400
[const]
antrieb_kuppl_M_dn_max
1100
[const]
antrieb_kuppl_M_dn_min
500
Pobaw się tymi wartościami, jeśli dobrze pamiętam, to trzeba je ciut zwiększyć. Ewentualnie coś jest powalone w samym skrypcie, jak pobiorę modyfikację i się przejadę będę ciut więcej wiedział. Chyba że Mattez mnie uprzedzi.
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
-
mattez
VIP
-
-
Liczba postów: 1,327
Liczba wątków: 49
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
421
Tego nie było, a w tej skrzyni nie grzebałem od 3 wersji. Obawiam się, że to wcale nie jest zacinanie się skrzyni, tylko dźwięku turbo. Postaram się coś tutaj zaraz zaradzić.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
-
Skiv
VIP
-
-
Liczba postów: 380
Liczba wątków: 12
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
167
To jest, bo szarpie całym autobusem przy zmianie biegu, a jak jest załadować to ma problem w ogóle ze zmianą
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
-
mattez
VIP
-
-
Liczba postów: 1,327
Liczba wątków: 49
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
421
Otwieramy antrieb_VOITH_constfile.txt kasujemy cały kod i wklejamy poniższy. Usuwa problem "czkania"
Kod: Getriebeversion:
1: Retarder nicht im 1. Gang, keine Neutralschaltung
2: Retarder im 1. Gang, Neutralschaltung
3: Retarder nicht im 1. Gang, Neutralschaltung
[const]
antrieb_getr_version
3
Zeit für den Wechsel zwischen Retarder und Traktion (nur bei Getriebeversion 2)
[const]
antrieb_retarder_changetime
0.6
Mindestzeit, die eingekuppelt sein muss, bevor Neutralschaltung greift
[const]
antrieb_gear_engaged_mintime
2
Geschwindigkeit, unterhalb der die Neutralschaltung greift
[const]
antrieb_neutral_maxspeed
70
Bremsdruck in Pa, ab dem Neutralschaltung greift
[const]
antrieb_neutral_brakepressure
170000
[const]
antrieb_kuppl_M_up_max
1200
[const]
antrieb_kuppl_M_up_min
400
[const]
antrieb_kuppl_M_dn_max
1200
[const]
antrieb_kuppl_M_dn_min
500
[const]
antrieb_getr_ratio1
1.36
[const]
antrieb_getr_ratio2
1.36
[const]
antrieb_getr_ratio3
1.0
[const]
antrieb_getr_ratio4
0.73
[const]
antrieb_i_achse
5.17
Die folgenden Werte beziehen sich auf die Drehzahl der Kardanwelle und sind somit unabhängig von Achsübersetzung und Reifengröße!
km/h zu Wellendrehzahl (Raddurchmesser=1.03, i_achse=5.74 =>Faktor 29.56
[const]
antrieb_getr_autoSwUpMinSpd1
694
[const]
antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd1
800
[const]
antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd1
922
[const]
antrieb_getr_autoSwDnMinSpd2
600
[const]
antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd2
691
[const]
antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd2
829
[const]
antrieb_getr_autoSwUpMinSpd2
955
[const]
antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd2
1102
[const]
antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd2
1397
[const]
antrieb_getr_autoSwDnMinSpd3
907
[const]
antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd3
1046
[const]
antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd3
1257
[const]
antrieb_getr_autoSwUpMinSpd3
1300
[const]
antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd3
1500
[const]
antrieb_getr_autoSwUpkickdnSpd3
1900
[const]
antrieb_getr_autoSwDnMinSpd4
1235
[const]
antrieb_getr_autoSwDnMaxSpd4
1425
[const]
antrieb_getr_autoSwDnkickdnSpd4
1710
[const]
antrieb_wandler_fillrate
1000
[const]
retarder_min_einschaltspeed
502
[const]
antrieb_retarder_startdelay
0.2
[newcurve]
retarder_stufe1
[pnt]
0
0
[pnt]
10
194
[pnt]
20
388
[pnt]
30
407
[pnt]
40
485
[pnt]
50
641
[pnt]
60
854
[pnt]
70
990
[pnt]
80
1165
[newcurve]
retarder_stufe2
[pnt]
0
0
[pnt]
10
291
[pnt]
20
582
[pnt]
30
874
[pnt]
40
1019
[pnt]
50
1165
[pnt]
60
1262
[pnt]
70
1359
[pnt]
80
1456
[newcurve]
retarder_stufe3
[pnt]
0
0
[pnt]
10
291
[pnt]
20
582
[pnt]
30
1068
[pnt]
40
1554
[pnt]
50
1845
[pnt]
60
1942
[pnt]
70
1991
[pnt]
80
2039
[newcurve]
retarder_stufe4
[pnt]
0
0
[pnt]
10
291
[pnt]
20
582
[pnt]
30
1068
[pnt]
40
1654
[pnt]
50
1845
[pnt]
60
2500
[pnt]
70
2747
[pnt]
80
2857
[const]
antrieb_gangwahlzeit
0.5
[const]
antrieb_neutralwahlzeit
0.1
[newcurve]
antrieb_wandler_lambda
[pnt]
-2
50
[pnt]
0
8.5
[pnt]
0.5
3.1
[pnt]
0.7
0
[newcurve]
antrieb_wandler_my
[pnt]
0
5
4.65
[pnt]
0.6
1.4
[pnt]
0.7
0
[newcurve]
antrieb_reverse_torque_reduction
[pnt]
-150
0
[pnt]
0
1
[newcurve]
antrieb_wandler_lambda_r
[pnt]
0.2
-12
[pnt]
0.5
-8
[pnt]
1
-4
[pnt]
1.42857
0
[newcurve]
antrieb_wandler_my_r
[pnt]
0.2
5
[pnt]
1.42857
0
[newcurve]
antrieb_wandler_lowrpmsoftness
[pnt]
0
0.4
[pnt]
1000
1
[newcurve]
retarder_fadein
[pnt]
0
0.5
[pnt]
0.4
1.5
[pnt]
0.6
1
[const]
gear_efficiency
0.95
'Actuator rate in 1/n per second (total range 0..1)
[const]
kickdown_stellglied_inc_rate
2
[const]
kickdown_stellglied_dec_rate
1
[const]
throttle_stellglied_inc_rate
1
[const]
throttle_stellglied_dec_rate
0.3
'minimum acceleration for upshift (m/s^2)
[const]
min_upshift_acceleration
-0.2
[const]
partialthrottle_rate
0.8
[const]
partialthrottle_rate_Dn
0.5
[const]
throttleinjection_governor
0.80
'Sensotop
'throttle_mi_sen: Sensitivität der "Gasmittelwertbildung"; ((alterWert * throttle_mi_sen) + aktuellerWert)/(throttle_mi_sen + 1) = neuerWert
[const]
throttle_mi_sen
40
'multi_high/low: maximale Multiplikation des Schaltwerts; z.B. antrieb_getr_autoSwUpMaxSpd3 * multi_high = "realer" hochschaltwert
[const]
multi_high
1.1
[const]
multi_low
0.75
'p_dw/up: Geschwindigkeit mit der die Schaltschwelle angepasst wird; ein Durchlauf (FPS) = eine Anpassung (30FPS = 30 Anpassungen/Sekunde), P-Anteil
[const]
p_dw
0.00006
[const]
p_up
0.0002
[const]
p_steig_plus
1
[const]
p_steig_minus
1
'es kann auch bei bestimmten Gaspedalstellungen der schalt_multi gesetzt werden
[const]
throttle_pt1
0.89
[const]
set_schalt_multi_pt1
0.96
[const]
throttle_pt2
0.96
[const]
set_schalt_multi_pt2
1.11
'Tempomat
[const]
p_tempo
0.6
[const]
i_tempo
0.0002
[const]
tempo_max
0.8
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
-
dami6123
Użytkownik
-
-
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 6
Dołączył: 01-2013
Reputacja:
0
-
siwy_Snk
`
-
-
Liczba postów: 594
Liczba wątków: 21
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
89
Nie ten dział był, to po pierwsze.
Po drugie: Zainstalowałeś wersję modyfikacji dla OMSI 1.04, podczas gry Ty dalej posiadasz OMSI w wersji 1.01, która nie obsługuje Ciepłego Guzika. Zaktualizuj grę.
-
pause1
w porzadalu
-
-
Liczba postów: 2,170
Liczba wątków: 55
Dołączył: 08-2013
Reputacja:
1,262
08.09.2013, 11:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.09.2013, 11:30 przez pause1.)
Błąd: Polecenie: "(S.L. door_Warnung)" (vehicles\MAN_SD_202_D94\\script\door_CG.osc) nazwa zmiennej jest nieprawidłowa!
Zugriffsverletzung bei adresse 004FD784D in modul "Omsi -fullscreen.exe". Lesen von Adresse 31D885A8
To błędy, które wyskakują przy wczytywaniu modelu (którejkolwiek wersji) po zainstalowaniu modu z opóźnieniem drzwi...
Wersja OMSI 1.06.000
Nie ingerowałem w żadne inne pliki, oprócz wyżej wymienionego modu.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
edit: to logfile jeśli jest Ci potrzebny: http://wklej.to/MXkIt
-
mattez
VIP
-
-
Liczba postów: 1,327
Liczba wątków: 49
Dołączył: 12-2012
Reputacja:
421
Faktycznie, zapomniałem o varlist.txt
Przepraszam za zamieszanie, obydwa pliki z paczki wypakuj do Script
http://www.mediafire.com/?2dwe2z95bn6d8gn
Link w pierwszym poście zmieniony
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
-
SuperKierowca
Po prostu kotek...
-
-
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 7
Dołączył: 02-2013
Reputacja:
10
29.06.2016, 19:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.06.2016, 19:39 przez SuperKierowca.)
Witam,
Mam pytanie co do wymienionej w temacie modyfikacji - czy można i jak usunąć automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi w wersji miejskiej i hybrydowej autobusu?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
|